NOD mei 2020

@Rooos; Je wilt het ook gewoon heel graag, dus niet gek dat je er zo mee bezig bent hoor. Probeer echt tot vrijdag te wachten, hoe graag je ook wilt testen. Het voorkomt een hoop teleurstellingen. Haha ik weet helemaal precies wat je bedoelt over dat wat je man dat zegt. Als ik iets zegt, zegt die van mij ook; ja dan test je toch gewoon. En dan laat ik mij toch verleiden een test (veel te vroeg en midden op de dag) te doen, welke dan negatief is. En dan is het voor hem gewoon uit z’n hoofd, terwijl ik dan nog hoop blijf houden. Dus ook ik heb vanaf deze ronde ook besloten niet zoveel over mijn kwaaltjes te vertellen, om dat te voorkomen.
@JannekeT;  Haha, voor mannen is het ook gewoon lastig om te begrijpen. Wij voelen van alles in ons lichaam. Nog even geduld, succes met wachten…
@Lott; Probeer echt te wachten tot zondag! Het voorkomt teleurstellingen en stel hij is nu negatief, dan zegt het eigenlijk alsnog niet echt iets. Succes met wachten, je kan het!
@BellaBori; Spannend! Ik duim voor je dat het gelijk raak is!
@ChaCha; Pff wat spannend... ik hoop het zo voor jullie!!
@Sylvestertje; Wat balen.. en je had nog wel zo je best gedaan. Wees lief voor jezelf deze dagen en met positieve energie op naar de volgende ronde. Dan is het raak ?!
@SuusX; Balen, je blijft dan toch nog een beetje hopen en dat maakt het eigenlijk allemaal nog moeilijker. Sterkte….
Hier nog steeds wel gevoelige borsten, maar dit had ik vorige maand vlak voor mijn menstruatie ook, dus hoeft eigenlijk niet veel te zeggen. En verder ook nog wel andere kleine symptonen die ik ook wel eens heb als ik ongesteld moet worden, dus I don’t know. Zit nu op 10DPO, mocht ik zaterdag nog niet ongesteld zijn, ga ik een test doen (dan heb ik lang genoeg gewacht haha).
Veel op het wachtbankje hier. Leef met jullie mee. Dat er maar weer een hoop mogen zijn met positief nieuws.

BellaBori
11/05/2020 om 00:24QUOTE

sillasv schreef:
vraagje wie heb dit een keer mee gemaakt 5 dagen na ovulatie enorme buikpijn alsof ik zwaar ongesteld ben mn borsten zijn wel iets gevoelig maar volgens mij heb ik daar altijd wel last van gehad

Heyhey, Ik heb dit afgelopen maandag ook gehad. een soort kramp. niet zo heftig als menstruatie en een beetje rommelig in de buik. maarja nu zit ik pas in de 1e ronde. Savonds zag ik ook licht roze met afvegen. het lijkt me erg vroeg voor een innestelingsbloeding. Heb je nog meer symptomen en wanneer is je NOD?

Groetjes 
mn nod was 4 mei maar had al eerder een bloeding dus dacht dat me maandstonden door waren gekomen 
maar t was voor mij te licht en ook korter wat ik al vreemd vond uiteindelijk 5 mei een test gedaan en bleek dat ik zwanger ben 
t voelt nog steeds onwerkelijk want heb alleen last van wat gevoelige borsten en heel soms wat krampjes veder geen kwaaltjes , maar voor elk persoon is dat natuurlijk anders 

Hallo allemaal,
ik ben nieuw hier. Heb al e.e.a. gelezen. Jullie hopen allemaal deze maand NIET ongesteld te worden. Wanneer testen jullie na lh piek?
mijn laatste menstruatie was 14 april (heb onregelmatige cyclus min 27 dagen max 40 dagen de afgelopen maanden), mijn lh piek was op 4 mei (dag 21 van mijn cyclus) en toen ook gemeenschap gehad. 
Wanneer zou ik kunnen testen? Heb ook vroege testen :)

Groetjes en succes allemaal met wachten... 

Hoi dames,
Gefeliciteerd voor degenen met een positieve test! 
Ik meld me hier ook nog even voor een klein kansje. Ik heb afgelopen donderdag mijn koperspiraal laten weghalen. Dit was na mijn eisprong, aar wel voor een potentiële innesteling. Een koperspiraal werkt natuurlijk deels zaaddodend en deels door innesteling te voorkomen. Dus deze ronde nog een ienieminie kansje. 
Ik ga voor mijn 2e kindje. Mijn zoontje is 9 maanden en geboren met een ks. De bedoeling was dus eigenlijk dat we een jaartje zouden wachten, maar zo lang hebben we het dus niet volgehouden. Het valt me op dat ik voor de 2e keer zwanger raken er niet veel minder mee bezig ben. Ik heb alleen het geluk dat ik weet dat we een gezond kindje kunnen krijgen. 
Mijn cyclus is all over the place. Ik heb 2x een cyclus gehad van 39-40 dagen en 1x van 25 dagen. Ik geef ook nog borstvoeding, dus dat kan dat wel verklaren. Voorheen was mijn cyclus ook niet super regelmatig maar meestal wel tussen de 30 en 35 dagen. 
Ik ben deze maand weer begonnen met elke ochtend mijn temperatuur te meten. Dit is echt de enige manier om zeker te weten dat je je ovulatie hebt gehad. Daarnaast hou ik het cervixsslijm in de gaten omdat uit onderzoek blijkt dat de laatste dag van vruchtbaar slijm de beste indicator is van je ovulatie. Dit zit eigenlijk altijd binnen 24 van die dag (ervoor of erna). Hier de link van het wetenschappelijke artikel voor de andere nerds onder ons:
https://obgyn.onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/j.1471-0528.2001.00194.x
Ik voer alles in in de app fertility friend en die berekent dan mijn ovulatie dag. Ik pas dit zelf nog wel eens aan o.b.v. slijm enzo, want fertility friend gebruikt vooral de temperatuur stijging om dit te berekening en mijn temperatuurstijging gebeurt meestal pas een paar dagen na ovulatie. Voor de geboorte van mijn zoon had ik een luteale fase van 10 dagen (gemeten vanaf de eisprong dus en niet vanaf de ovulatietest).
Kijk trouwens uit met het blind vertrouwen op ovulatietesten. Het kan namelijk voorkomen dat bij de eerste LH-piek je eitje niet springt (valse piek). Vaak heb je dan een aantal dagen later nog een keer een LHpiek (en dus weer positieve ovu-test en dan springt hij wel. Temperatuurstijging is echt de enige manier om zeker te weten dat je ei is gesprongen.
Ik zit nu op 8 DPO en verwacht dus eigenlijk woensdag mijn menstruatie, maar ik hou voor de zekerheid vrijdag 15 mei aan als NOD. Overigens heb ik al wel wat krampen en bruinverlies. Ik zou het erg vervelend vinden als mijn LF nog korter is dan de 10 dagen van voor mijn zwangerschap, maar we gaan het zien.
Heel veel info, maar ik hoop dat jullie hier ook wat aan hebben. Succes met de testdrang ophouden iedereen!

Hallo dames, 
helaas vannacht/vanmorgen veel bloed verloren dus mijn menstruatie is toch doorgebroken helaas. 

wens diegene die nog op het wachtbankje zitten succes en hopen dat het gelukt mag zijn deze maand.. ??
Nieuwe ronde, nieuwe kansen!! ?

Welkom voor de nieuwe leden!
Wat balen vrouwanoniem.. Nieuwe ronde nieuwe kansen hopen we dan maar! Bij mij nog steeds niks van menstruatie te merken.. Laat 't dan maar duidelijk wezen denk ik dan of ongesteld of een positieve test ? wanneer zal ik nou weer testen.. Morgen 2 weken na positieve ovulatietest 

Balen vrouwanoniem!
Ik zit nu op 8dpo en vandaag kei erge rugpijn en krampen, weet niet wat ik ervan moet denken ? 

Terug
Bovenaan