NOD mei 2020

@sylvestertje @vrouwanoniem balen zeg, hoop dat het de volgende ronde raak is ?
Ik heb sinds vandaag ook echt het gevoel ongesteld te worden, borsten zijn dikker en hoop buikkramp wat bij mij altijd aan menstruatie vooraf gaat, ben er nu wel bang voor dat het niet gelukt is, maar goed nog een paar dagen wachten tot we het echt zeker weten. 
@rooos @Janneke @noorsw ik herken het precies, ik praat hier helemaal niet over met mijn man, die vind het allemaal obsessief en heeft zoiets komt vanzelf wel goed, maarja wij vrouwen voelen vanalles tijdens het wachten hahaha.
Liefs allemaal ??

Helaas m'n menstruatie is vanavond begonnen.. Ben er gelukkig niet down van. Op naar de volgende ronde, ronde 15!
Succes meiden met wachten! Hopelijk meer positieve berichten. 

Hi allemaal!
Ik sluit mij ook graag aan op het formum. Ik ben 29 jaar oud, getrouwd en trotse mama van een 11mnd oud meisje. 
Oorspronkelijk wilden mijn man en ik tm september wachten om voor een nieuw wondertje te gaan, echter kriebelt het zo bij ons beiden dat we toch besloten hebben om er nu 'al' voor te gaan.
Ik heb een regelmatige cyclus van ongeveer 28-30 dagen. Op 28 mei a.s. heb ik mijn nod. Toch weer spannend allemaal :)

Dames die een positieve test in de handen hebben: gefeliciteeerd!?
Dames waar de menstruatie is doorgebroken: wees lief voor jezelf & ik duim voor je tijdens de volgende ronde.?
Dames die op het wachtbankje zitten: ik duim voor jullie! ???
Ik zit nu zelf op het wachtbankje, pff zo geen geduld. Ronde 3 voor 1e kindje. Bij alles denk ik: is dit een symptoom? Ik Google me suf ?? Ik probeer het los te laten, maarja jullie weten ook dat het niet zo makkelijk gaat.

Ik had 6, 7 en 8 mei een positieve ovulatietest (7&8 echte knallers). 9 mei iets lichter dus gok dat mn ovulatie dan is geweest. Had daarna geen testen meer ?. Dat waren dag 21, 22 en 23 (heb de laatste 2x een cyclus gehad van 32 en 36 dagen, daarvoor steeds 28). Ik denk dat mn NOD rond 21/22 mei is, als ik uit ga van een LF van 14 dagen.

Ik voel me wel anders, maarja de afgelopen maanden wel vaker klachten gehad en toen toch nog ongesteld geworden. Ik moest gisteravond wel opeens 6x achter elkaar plassen (zo'n 10 min tussen), dat vond ik wel apart. Verder gister steeds koude rillingen en de afgelopen dagen een super opgeblazen gevoel na een maaltijd, alsof ik veeel te veel heb gegeten. Borsten zijn wel gevoelig (maar was afgelopen cyclussen ook zo) en ik had zaterdagavond t/m zondagavond mn beide oren dicht zitten ? nooit eerder gehad. Ik had het zelf niet geassocieerd met bevruchting maar lees online veel verhalen van vrouwen die dan dichte oren hebben.
Maarja je gaat lezen wat je wil lezen hé ? en tja zoveel dagen na de ovulatie zit ik nou ook weer niet, dus geen idee of het normaal is dat je dan al wat voelt.  We hebben het in ieder geval vaak gezellig gemaakt voor de eisprong en voor het eerst conceive Plus gebruikt (je weet maar nooit ?).  fingers crossed ??

Ik ben zojuist ongesteld geworden. Wel verwacht natuurlijk vanwege koperspiraal in deel van cyclus, dus komende ronde gaan we er echt voor. Helaas wel een korte LF van slechts 9 dagen. Die was voor mijn zwangerschap 10-12 dagen, dus ik hoop dat dat nog kan herstellen.
Succes meiden! Ik duim mee voor jullie!

Balen Dwaallichtje en SuusX :(
En welkom aan alle nieuwe dames! Spannend allemaal!
Hier ben ik dagen aan het aftellen tot vrijdag. Nog steeds last van steekjes en menstruatieachtige buikpijntjes (eigenlijk al sinds 4dpo en heb ik nooit zo vroeg in mijn cyclus al, maar meestal alleen als ik echt bijna ongesteld word). Ook af en toe beetje branderige borsten (maar niet per se voller), kramp in mijn rechterbeen en af en toe wat bekkenpijn. Ben echt heel benieuwd.

https://www.mupload.nl/img/afb4juk2g.jpeg
Net deze test gedaan, vrees dat het toch zal doorbreken! Sinds zondagavond roze-bruinverlies, maar was maar 1 toiletbezoek. Maandag bijna niets, maar vandaag weer iets meer bruinverlies. Ben benieuwd! Zou wel willen zeggen dat m'n lf maar 8 dagen was deze keer.

Ook ik sluit graag aan! Op 26 maart de laatste pil geslikt (pilstrip afgemaakt). 30 maart tm 1 april de ontrekkingsbloeding gehad en sindsdien niet meer ongesteld geworden. Heel frustrerend dat wachten en geen idee of ik überhaupt al een eisprong heb gehad.. De afgelopen 3 dagen wel wat klachtjes en ook een soort menstruatiekrampen, maar menstruatie heeft zich tot nu toe nog niet laten zien. Misschien toch maar eens een testje doen.

Terug
Bovenaan