NOD mei 2020

@Gebruiker10105503; het is gewoon afwachten, alle symptomen wel of niet hoeft ook niet altijd iets te zeggen. Het is ook gewoon een beetje geluk hebben (zo voelt het haha). Succes met wachten, wanneer ga je testen?
@SuusX; balen! Weinig positieve berichten deze maand, dat er in het juni forum maar meer positieve berichten mogen zijn. Wees lief voor jezelf deze dagen en succes met de volgende ronde.
@Littlegirl; Welkom! Spannend en wat leuk. Succes met wachten!
@Yen; Haha, stom is dat hè. Ik ging gisteren googlen op ‘hoe snel zwanger met ovulatietest’ en zag daar zoveel positieve berichten en fora, dat ik er wel positieve energie van kreeg. Zegt natuurlijk helemaal niets. Maar af en toe lees je zoveel nare berichten, dat je van zulke dingen wel weer positieve energie krijgt. En googelen doen we toch wel… Duim voor je! Succes met wachten.
@Dwaallichtje; Hopelijk de volgende ronde een iets normalere cyclus. Wees lief voor jezelf en succes de volgende ronde.
@Rooos; Spannend, ik wil ook vrijdag testen en ben ook echt af aan het tellen. Vooral ’s middags zo vaak op het punt om gewoon een test te doen, maar probeer mezelf echt tegen te houden en op z’n vroegst vrijdag te testen. Zit dan op 14 dagen na mn eisprong. Als ik het kan volhouden tot zaterdag of zondag, maar dat gok ik niet haha. Nog een paar daagjes volhouden, succes!
@ChaCha; Wat irritant die onzekerheid. Je hebt dan liever dat het óf doorbreekt óf niet en dan wil je ook gewoon een positieve test. Natuurlijk hopen op een innestelingsbloeding en dan over een aantal dagen nog een test wagen. Sterkte ☹.
@AVB; Spannend! Vervelend. Een onregelmatige cyclus is heel normaal na pilgebruik. Denk dat ook veel meiden hier op het forum dat hebben. Een testje zo nu en dan doen, kan natuurlijk altijd. Hopelijk is het snel raak!

@ChaCha, jeetje kan me voorstellen dat je echt gek wordt! Maar wie weet is het echt gewoon een innestelingsbloeding en is het gewoon te vroeg voor een positieve test, ik hoop het zó voor je. En ook al voelt je lichaam soms alsof je menstruatie gaat beginnen, dat hoeft niets te zeggen, zo voelde het precies toen ik voor de eerste keer zwanger was. Weet je al wanneer je nog eens gaat testen, mocht het niet doorzetten?
@NoorSW: oeh nóg iemand die op vrijdag gaat testen, wordt echt een spannende dag voor velen! Jij ook nog een paar dagen succes op het wachtbankje!
@A VB: hmm als je niet weet wanneer je nod is lijkt me ook lastig! Maar idd misschien gewoon een testje wagen dan, spannend!

Zo wat een reacties zijn er de afgelopen twee dagen bijgekomen zeg haha!! Het was gisteren en vandaag lekker druk bij mij op het werk. Moet zeggen dat dat echt wel even fijn was, wat afleiding. :)
@Lott inderdaad op het wachtbankje duren de dagen ineens érg lang. Vind dat een zenuwslopend stukje. Ik hoop voor je dat het gauw zondag is en je een test kunt doen!
@Sylvestertje @vrouwanoniem @SuusX wat ontzettend balen dat jullie ongesteld zijn geworden. :-( Ik zal voor jullie duimen dat het de volgende ronde raak zal zijn!
@NoorSW @Rooos hahaha ja mannen staan er inderdaad echt anders in.. Maar vind het soms zo lastig om het er niet over te hebben met hem. Omdat hij toch de enige is met wie ik er over kan praten, voor de rest weet niemand dat wij bezig zijn. Ben wel heel blij dat dit forum er in ieder geval is, dan kunnen we toch ergens lekker kletsen hierover haha!
@ChaCha wat een onzekerheid zo, niks aan! Je wil dan gewoon duidelijkheid. Ik hoop voor je dat de menstruatie toch uitblijft en je een positieve test krijgt!
En welkom alle nieuwe dames! Wat spannend allemaal nog NOD in mei.. Tot nu toe inderdaad weinig positieve tests tot nu toe.. Hopelijk komen er toch nog meer bij. 
Ik krijg sinds eind deze middag ineens meer buikkrampen, helaas. Ben toch echt bang dat de menstruatie er aan zit te komen. Morgen NOD, maar rustig afwachten of de ongesteldheid doorzet en anders vrijdag testen. Nog een paar dagen volhouden dus!
Iedereen die nog op het wachtbankje zit: succes!!

Kak, net ongesteld geworden.. dat betekent 1: best een lange cyclus en 2: dat ik kennelijk toch mn eisprong niet heb gevoeld.. ach volgende maand dan maar weer zien! Ik duim voor de wachtenden!

Hoi meiden, ik hoop dat ik met jullie mee mag schrijven. Ik ben al wel een tijdje aan het meelezen. Ik had me zo voorgenomen om er dit keer niet teveel mee bezig te zijn maar dat is zo lastig als je iets zo graag wilt. 
Wij zijn bezig met de 2e rondje voor een 2e kindje. Wij hebben al een meisje van 2,5 jaar. 
Aankomende vrijdag mijn nod en ik moet zeggen dat ik echt gek word en ik zoveel herken deze ronde uit mijn vorige zwangerschap. Bandenpijn, steken enz. Maarja is het echt zo of wilt mijn lichaan dat het zo is.
Al wel een earlytest gedaan....... kon niet wachten. En natuurlijk negatief. Bij mijn vorige zwangerschap had ik op mijn nod pas een licht streepje
Jullie verder symptomen? Groetjes

Hi allemaal! Ook ik lees als zovelen al een tijdje mee. Ronde 7, eerste kindje, NOD 14 mei. Krampjes en wil van alles voelen, maar m'n lichaam heeft me al eens eerder voor de gek gehouden dus ik wacht een test af. Ben er vanaf week 3 zoals elke keer weer goed mee bezig, spannend...  Wat balen voor iedereen die doorschuift naar juni, succes!  

Allereerst gefeliciteerd voor de dames die een positieve test hebben!
Laten we hopen dat er nog meer positieve testen bijkomen deze maand!?
I need some advise..
Ik heb 16 april onttrekkingsbloeding gehad. ik zit nu in de 1e ronde dus mijn cyclus is nog niet zo bekend. als ik mijn normale cyclus van 28 dagen aanhou dan zou ik mijn eisprong 30 april moeten hebben gehad en zou ik dus eigenlijk morgen ongesteld moeten worden. nu heb ik ook een week later het gezellig gehad met mijn vriend mocht mijn cyclus langer zijn.. maar 5 dagen na 30 april (hopelijk was toen mijn eisprong) zag ik roze tijdens het afvegen..nu dacht ik zou dat mijn innestelingsbloeding zijn geweest?? Nu is mijn buik wel wat opgezet en moet vaak plassen maar ik heb geen erge symptomen. nu heb ik vannochtend een test gedaan omdat ik zooo nieuwsgierig was maar die was helaas negatief.. iemand een idee of het überhaupt zin heeft om te testen of hoelang ik moet wachten?  
Groetjes!

Hi meiden, voelde afgelopen dagen zoveel in mn lichaam en slaap al dagen heel slecht (heftige dromen), dat ik vanmorgen toch heb besloten al een test te doen. Deze is echt witter dan wit, dus verwacht dat één dezer dagen toch mn menstruatie doorbreekt. 
Ik hoop voor jullie op positieve testen en ik hoop jullie niet te zin in het juni forum ;)

Terug
Bovenaan