NOD mei 2020

@StephW @NoorSW ontzettend balen zeg! :-( hopelijk meer geluk in de volgende ronde. Zal voor jullie duimen!
@Mama-L @Loezje veel succes deze ronde! Al bijna NOD.. Spannend!
@BellaBori lastig is dat inderdaad als jouw cyclus nog niet zo bekend is. Zou eerst rustig even afwachten en anders kun je over een week nog altijd een test doen als je dan nog niet ongesteld bent. Hoop voor je dat het gauw raak is! 

Hi meiden,
Ik zit nu op 5 dpo en werd vanochtend wakker met lichte menstruatiekrampen (althans zo voelt het). Dit heb ik de vorige 2 cyclussen ook gehad maar dan veel korter op mn NOD (zo'n 4 dagen ervoor). Herkent iemand dit? Als mn LF 14 dagen is dan is mn NOD pas 22 mei. 
Verder de afgelopen 2 dagen erg koud gehad, een hogere hartslag en super veel boeren ?

Hi Dames, ik heb vandaag ook maar weer eens getest, helaas negatief. Heb ook het gevoel dat ik ongesteld ga worden, hoofdpijn, misselijk en buikkrampen. Dus denk dat het morgen wel doorbreekt, en ik voel me een beetje opgelucht dat ik mezelf even twee weken niet gek hoef te maken (Ik was/ben er echt teveel mee bezig)
@Noorsw @stephw jammer zeg ik hoop dat het voor jullie raak is volgende ronde?
@Yen ja dat is lastig te zeggen, ik geloof dat we allemaal echt vanalles voelen op het wachtbankje, ik hoop voor jouw dat het een innesteling is natuurlijk  ? 
@bellabori als je volgende week nog niet ongesteld bent idd misschien nog een testje doen, dat is idd wel lastig als je je cyclus niet weet. Misschien was het wel zo vlug raak, ik zal voor je duimen?sowieso voor alle momenteel wachtende 

Hoi allemaal,
Ik ben aan het afwachten en reageer nergens op maar lees alle berichten stiekem wel mee? Fijn om te lezen dat er inmiddels wel een paar zwanger zijn, gefeliciteerd! 
Zelf ben ik inmiddels erg ongeduldig, ben 9 april gecuretteerd en als mn cyclus normaal was geweest was gisteren mijn NOD. Mijn test (early van sensitest) was heeeeel licht positief maar ik heb ook nog geen negatieve test gehad sindsdien. Week eerder was hij hetzelfde. Heb wel veel lichte kramp gehad en nu al een aantal dagen gevoelige borsten maar je gaat ook overal op letten natuurlijk! Ik denk dat ik 4 mei mijn eisprong heb gevoeld (die voel ik normaal ook altijd). Dat zou betekenen dat mijn NOD 18 mei is.
Ik probeer tot die tijd niet te testen maar heb bij mijn beide zwangerschappen voor nod positief getest. Sterkte voor degene die ook nog aan het wachten zijn! Lastig om nu afleiding te zoeken vind ik?

Hoi meiden,
Ik merk dat ik er zelf bijna niet mee bezig ben. We 'klussen' niet extra rond mijn eisprong en ik kijk ook bijna niet meer op het forum. Wel merk ik dat ik richting mijn NOD bewust/onbewust toch weer op het forum ga kijken, want stel je voor... ;). Zondag is mijn NOD en de kans is super klein dat het raak is. Tijdens mijn vruchtbare periode maar 1x seks gehad en normaal hebben we bijna elke dag wel seks en dan is het nog niet eens raak. Maar ik kan natuurlijk nog niks weten nu. 

[quote quote=10321047]@StephW @NoorSW ontzettend balen zeg! ? hopelijk meer geluk in de volgende ronde. Zal voor jullie duimen! @Mama-L @Loezje veel succes deze ronde! Al bijna NOD.. Spannend! @BellaBori lastig is dat inderdaad als jouw cyclus nog niet zo bekend is. Zou eerst rustig even afwachten en anders kun je over een week nog altijd een test doen als je dan nog niet ongesteld bent. Hoop voor je dat het gauw raak is![/quote]
Ja ik wacht het inderdaad nog even af... zo spannend! 

Pfff weet niet of ik het wel volhoud om vrijdag pas te testen haha!! Ben nu nog niet ongesteld, maar meestal breekt dat 's avonds door.. Dus vanavond afwachten. ?
Ben vandaag steeds licht misselijk en mijn borsten doen zeer. Beetje maagzuur. Aan de ene kant wil ik morgen eigenlijk toch gaan testen als ik vanavond niet ongesteld wordt, aan de andere kant wil ik niet testen want ben toch bang voor teleurstelling als de test negatief is. ?
Misschien ben ik ook wel misselijk door de zenuwen haha... Word gek! ??

Terug
Bovenaan