NOD mei 2020

Mijn test van vandaag op NOD was negatief. Het bloeden deze menstruatie was echt zo minimaal dat ik me bijna niet kon voorstellen dat het een menstruatie was. Maar blijkbaar wel. Had het zonder tampons/maandverband afgekund.
Dus echt definitief door naar de volgende ronde. NOD staat op 9 juni. 

Balen Sylvestertje!
Ik heb echt wel wat symptonen, die ik vorige keren niet had. Na de vorige zwangerschap geen pil oid meer gebruikt (wek condoom) dus vandaag midden op de dag getest. Eeeen heel vaag tuurstreepje, maar mijn man zag hem ook. Ben benieuwd want heb zondag-maandag-dinsdag pas mijn NOD.. Dus nog veel onzekerheid. Morgenvroeg eens kijken wat het dan doet

@JannekeT Als vandaag je NOD is zou je toch morgen ook al kunnen testen? Ik weet trouwens ook niet of ik wacht tot vrijdag, misschien toch morgen al op mn NOD, het kan volgens de test die ik in huis heb. Aan ene kant ben ik bang voor negatieve test maar aan de andere kant is dat dan misschien maar beter want merk dat ik nu gewoon bijna ervan uit ga dat ik zwanger ben, heb echt zoveel vage klachten/symptomen die op een zwangerschap zouden kunnen duiden! Probeer mezelf steeds streng toe te spreken. Had met die vroege test natuurlijk ook een negatieve test te pakken, dus wat dat betreft geen reden zo positief te zijn. Toch merk ik dat mijn ratio het even niet meer wint, dus dan maar beter uitsluitsel dmv een test. Pfoeh!
@CvdLB, oeh dat ziet er goed uit! Duim voor je dat het morgenochtend iets opgelopen is!
@degenen met negatieve testen en/of menstruaties... balen! Hopelijk de volgende keer raak ?

Oh en trouwens Sylvestertje, wat irritant zeg dat het dan ineens zoveel minder is, dan ga je je toch afvragen wat er aan de hand is lijkt me. Misschien voor de 100% zekerheid volgende week nog een testje er tegenaan gooien?

Nee geen foto gemaakt, haha zal morgen vroeg wel eens een foto maken als er nog te turen valt. Maar inderdaad, het lijkt goed maar nog heel vroeg nieuws. 

@Rooos ja inderdaad zou morgen al kunnen testen hoor! Alleen had mezelf voorgenomen rustig 2 dagen af te wachten tot de menstruatie zou beginnen en daarna pas testen. Maar denk dat ik toch maar van dat plan af ga wijken en morgen ga testen. ?
Ja precies, ik heb hetzelfde! Stiekem ga je er dan toch wat van uit door die symptomen, dus dan kunnen we maar beter duidelijkheid hebben. Oooh wat spannend dit!!
@CvdLB een streepje is een streepje! Wat spannend zeg! Hopen dat de test morgen nog wat meer duidelijkheid geeft!
@Sylvestertje hè wat jammer.. Wat gek dat je ineens zo'n lichte menstruatie hebt. Lastig! Heel vervelend dat er zo'n verschil in kan zitten! 

Terug
Bovenaan