NOD mei 2020

[quote quote=10321301]Oh en trouwens Sylvestertje, wat irritant zeg dat het dan ineens zoveel minder is, dan ga je je toch afvragen wat er aan de hand is lijkt me. Misschien voor de 100% zekerheid volgende week nog een testje er tegenaan gooien?[/quote]
Ik ga vanaf 21 mei weer met ovulatietesten aan de slag. Dacht dat die ook positief uit konden slaan als je zwanger bent :).
Voor nu laat ik het het liefst los. Ik wil geen valse hoop houden. Negatief testen is op NOD dacht ik meer uitzondering dan regel. En met de ovulatietesten had ik toch echt een knaltest op de 28ste. Dus niet per ongeluk een latere eisprong oid. 
Had even met de verloskundige gebeld. Maar die kon weinig meer vertellen over de hoeveelheid van het bloed. Dan zou ik echt een doorverwijzing aan de huisarts moeten vragen. Maar daar vind ik het nog te vroeg voor (het is ons ook al eens gelukt). En dit wordt nu ronde 4 en pas ronde 3 met ovulatietesten. 
Enne tja, ik heb getest op NOD dus zou zeker snappen als jij dat ook zou doen! 

@Sylvestertje, ja dat snap ik wel dat je het wilt afsluiten en geen hoop wilt houden. Is ook meest logische verklaring dat het toch gewoon je menstruatie was natuurlijk. Snap dat je het nog te vroeg vindt voor dokters nu, dus heel veel succes de volgende ronde dan!
@JannekeT, oeh dat zou ik echt knap van je hebben gevonden, nóg een dag wachten, maar snap het heel goed als je het toch gewoon morgen doet!
Alvast succes, ook aan de anderen die morgen gaan testen... ben benieuwd!

Ik heb voor de volgende ronde een menstruatiecup gekocht. Dus ben benieuwd. Ook wat tarwekiemolie kijken of dat goed voor het baarmoederslijmvlies is. :) we'll see!
Ik duim dat de rest binnenkort goed nieuws heeft! 

Kon het niet laten, net test gedaan. En spierwit. ? Negatief dus. Verwacht dat ik dus binnen één dezer dagen toch ongesteld word. 

Ik ben net ongesteld geworden dus niet eens hoeven testen. Vind het wel jammer maar baal vooral van dat ik mezelf weer zo heb laten meeslepen en mezelf zo gek heb lopen maken afgelopen dagen. Volgende ronde weer iets relaxter proberen te zijn!

Terug
Bovenaan