NOD mei 2020

Aah Roos, niet zo streng voor je zelf zijn. Je lichaam geeft van alles aan dus niet gek dat je daarom van alles denkt. Het is juist ook goed dat je naar je lichaam luisterd. 
Vanochtend getest, met vroege action en 2v5 van kruidvat en beidr wit. Raar, omdat ik gistermiddag een heel vaag streepje zag. Er zit anders op dan afwachten. Probeer pas weer zaterdag te testen, maar of dat lukt? 

@Rooos wat ontzettend jammer! :-( Ik heb inderdaad ook het gevoel dat ik er veel te veel mee bezig ben geweest! Hopelijk volgende ronde wat relaxter en dat ik het meer los kan laten.. 
Wacht nu nog op mijn ongesteldheid. Hoop ook dat dit vandaag begint, dan kunnen we weer met volle moed de volgende cyclus in. 
@CvdLB oh nee meen je niet! Wat frusterend is dit zeg. Zal voor je duimen dat binnenkort toch weer een streepje zichtbaar is! Wanneer is jouw NOD ook alweer? (kan op de telefoon niet zo makkelijk terugscrollen naar vorige pagina's ?) 
Ik hoop zo dat we in juni meer geluk hebben! 

@Yen @CvdLB spannend nog!! Hoop zo op goed nieuws voor jullie! ?
@Rooos precies, even een wijntje dit weekend! Dat mag nu weer even! En zie je denk ik wel weer in het juni forum. :) Daar meld ik mij aan als ik ongesteld ben geworden.
Ik ga proberen het volgende maand iets meer los te laten op het wachtbankje. Meer afleiding zoeken, hoop dat dat gaat lukken!
Gisteravond wel meteen ovulatietesten besteld voor volgende ronde. ? We deden tot nu toe zonder en heb opzich regelmatige cyclus, maar toch maar proberen met testen haha. Wie weet helpt dat. ?

@JannekeT, ik dacht precies hetzelfde en zelfs mn vriend zei het, toch maar ovulatietesten volgende keer, mijn cyclus is wel regelmatig maar misschien is minn eisprong toch anders dan ik denk, even dubbelchecken ? 

@CvdLB welke symptomen ervaar je nu die anders zijn dan normaal? Ik heb elke maand last van stekende pijn in mn buik + menstruatiepijn terwijl mn NOD dan nog lang niet is, dus dat zegt bij mij niet veel maar ik ben de afgelopen dagen de hele dag door aan het boeren, wat ik normaal gesproken misschien 2x per dag doe ? mn vriend viel het zelfs op + dat ik steeds rode wangen heb en gloei. Maarja lastig te zeggen want kan natuurlijk ook puur toeval zijn, na mn eisprong leg ik alles onder een vergrootglas ? Ik duim voor je! Hopelijk is de volgende test die je doet positief! ??

Van honger naar super vol zitten, dus een soort misselijkheid. Inderdaad steken en krampen (buik en rug) en wat meer afscheiding. Soms pijnlijke maar zeer korte steken in mijn borsten. Dus ben benieuwd, denk nu alweer, zal ik testen? Maar ga ik niet doen.
Ben benieuwd of jouw symptonen bij je cyclus of bij een zwangerschap horen. Wanneer heb jij je nod? 

@CvdLB kunnen idd zwangerschapssymptomen zijn. verleidelijk he, om weer te gaan testen. Lastig, want je weet ook niet exact wanneer je NOD is toch? (Ma, di of wo?) Ik weet niet hoe lang mijn luteale fase is, vorige cyclussen geen ovulatietesten gebruikt. Zit nu op 6 dpo. Ik denk dat mn NOD rond de tussen de 18e en 22e is (maandag bij LF 10, vrijdag bij LF 14). Mijn cyclus is ook niet super regelmatig (28-28-32-36). Ik ga in ieder geval al wel zondag testen, deze dag heeft een speciale betekenis en mocht het dan wel zo zijn dan is het extra speciaal. Grote kans dat het dan natuurlijk negatief is, daar hou ik ook rekening mee. En ik hou het toch niet vol om tot mn NOD te wachten denk ik ???

@Lott ik snap dat de testdrang groot is, nog 2 daagjes! Ik duim voor je. ?? 

Terug
Bovenaan