NOD mei 2020

@Cha Cha; bij mij was hij vorige keer toen hij er zo uit zag positief. Ik zou anders vanavond nog een keer testen, misschien zit je al op je piek? 

Noorsw, oh bedankt voor de tip! Ik dacht dat hij nog te licht was. Ik heb er nog genoeg liggen, dus kan er straks zeker nog eentje doen! Bij die van de action was het altijd echt een superfel streep, veel feller dan de controlestreep. 

Hey hoi! 
Mijn eerste berichtje op dit forum :)
Wij zitten in ronde 9 voor ons 1e kindje. In de eerste ronde was het gelijk raak maar jammer genoeg is deze zwangerschap afgebroken.
Ik heb een regelmatige cyclus van 26/27 dagen en mijn NOD is 4 mei, fingers crossed! 
Ik gebruik trouwens de ovulatietesten van CB, goed ervaringen mee! 

Hier inmiddels op dag 14 en nog overduidelijk negatief! Op basis van mijn vorige cyclus (30 dagen) schat mijn fitbit in dat ik op dag 17 een eisprong heb, dan zou ik dit morgen en overmorgen terug moeten zien. Maar bij de vorige keer testen lag de positieve test pas op dag 21. We zullen het dus zien!
ChaCha, een keer extra testen kan nooit kwaad inderdaad. En voor de zekerheid maar gezellig maken? Als je blijft doortesten zie je vanzelf of hij weer afzwakt (dan is je sprong waarschijnlijk wel geweest). 

@ChaCha, ja dat is ook vaak zo en zegt iedereen ook. Alleen heb ik vorige keer tot dag 31 doorgetest (heb ook wel eens een cyclus gehad van 47 dagen), omdat ik dacht dat ik mijn piek nog niet had gehad en toen werd ik die dag ongesteld (terwijl ik eigenlijk nog op mn piek aan het wachten was). Dus ik denk dat het ook heel persoonlijk is. 
Welkom @Ansie. Spannend, duimen! 

@Sylvestertje; hopelijk zo snel mogelijk een positieve ovulatietest (en niet dat je nog tot dag 21 moet wachten). Duim voor je!! 

Welkom iedereen!
Ik ben gisteren begonnen met de ovulatie testen (dag 12), en nog niks te bekennen. We wachten het maar weer af ?

Tijd genoeg, tenzij je in de zorg werkt :)
Of supermarkt e.d.

Voor mij werkt de kalender app heel fijn. Van zo'n ovulatietest zou ik helemaal panisch worden haha

Terug
Bovenaan