NOD mei 2020

Hey Dames!
ten eerste wat vervelend voor diegene die naar komende maand opschuiven. Weer met goede moed ertegenaan en heel veel succes?
Ik wil even mijn hart luchten. een opgezette buik en gisteren avond ontzettende kramp en vannacht ook. Nu verwacht ik sinds gisteren mijn menstruatie. Ondanks dat dit pas mijn 1e ronde is. Nu heb ik vannochtend een test gedaan omdat ik niet kon wachten.. negatief natuurlijk.. Maar 5 dagen na mijn (verwachte) eisprong (18 dagen nadat ik gestopt was met de pil) had ik roze tijdens het afvegen. Ik snap er niets van? is mijn lichaam mij voor de gek aan het houden? moet ik nog eens testen volgende week? Dit is zo moeilijk omdat ik niet eens mijn cyclus weet. Ik wordt gek van die onzekerheid. 

Groetjes! ? 

Hey Dames!
ten eerste wat vervelend voor diegene die naar komende maand opschuiven. Weer met goede moed ertegenaan en heel veel succes?
Ik wil even mijn hart luchten. een opgezette buik en gisteren avond ontzettende kramp en vannacht ook. Nu verwacht ik sinds gisteren mijn menstruatie. Ondanks dat dit pas mijn 1e ronde is. Nu heb ik vannochtend een test gedaan omdat ik niet kon wachten.. negatief natuurlijk.. Maar 5 dagen na mijn (verwachte) eisprong (18 dagen nadat ik gestopt was met de pil) had ik roze tijdens het afvegen. Ik snap er niets van? is mijn lichaam mij voor de gek aan het houden? moet ik nog eens testen volgende week? Dit is zo moeilijk omdat ik niet eens mijn cyclus weet. Ik wordt gek van die onzekerheid. 

Groetjes! ? 

@BellaBori misschien was je te vroeg met testen, ik heb wel eens gelezen dat sommigen pas vlak na of zelfs een week na hun NOD positief testen.
Aangezien je niet weet wanneer je ovulatie exact was, kan het maar zo zijn dat die later was dan je dacht en dan schuift je NOD ook op. Mijn eisprong was ook veel later dan dag 14 wat ze bijv in zo'n app berekenen. 
Ik duim voor je ?? 

@CvdLB ik zie ergens een vaag streepje denk ik, maar weet het niet zeker. Als dat zo is, hoop ik dat het streepje de komende dagen oploopt ??

@yen dan zal ik komende week nog eens proberen te testen..zo spannend....dankjewel voor je reactie! @cvdlb hmm ja het zou zomaar kunnen ik zie het niet zo goed maar kan ook aan de fofo liggen. over 2 dagen nog eens testen. Ik duim voor je! ?

@Yen, ja 2 dagen geleden was hij dus nog vager... En bij deze twijfel ik zelf ook weer. Maar denk ook eigenlijk dat ik veel te vroeg ben met testen,waardoor het ook nog niet meer kan zijn. Ben benieuwd de komende dagen. 

@CvdLB Ja je zit natuurlijk nog voor je NOD, dus misschien heeft het nog een paar dagen nodig en wordt het dan duidelijker? snap wel dat je test, je leest zo vaak dat er vrouwen zijn die een paar dagen voor NOD positief testen, maar ook vaak genoeg dat het echt pas op NOD of daarna positief is. Zo verschillend per persoon.

Terug
Bovenaan