NOD mei 2020

@Yen, ja en door alle symptonen dacht ik dan moet er ook al wel wat te zien zijn. Terwijl ik bij de vorige zwangerschap ook al klachten had en pas later positief testte. Dus wie weet.. Haha geduld is een schone zaak. 

Spannend cvdlb. Als ik eerlijk ben zie ik niet zo heel veel maar ik ken die testen ook niet dus geen idee waar het streepje zou moeten zijn. Maar wel een goed teken als je al wat vaags ziet voor je nod.
Vandaag is mijn nod en als ik heel realistisch ben heb ik tekenen dat ik gewoon ongesteld ga worden.
Ik wacht ook op mn menstruatie wil niet testen want ik vind dat op de een of andere manier een grotere teleurstelling dan ongesteld worden. Toch zit er een klein stemmetje in mijn hoofd die zegt zolang je niet ongesteld ben kan het zo zijn. 
We wachten nog maar even af. 

Spannend mamaL, hier mezelf aan het tegenhouden te testen. Ik vind bloed confronterender dan een witte test dus dat maakt het helemaal lastig. Moet zondag ongesteld worden en mag zaterdag van mezelf testen. Zit nu alleen thuis en het knaagt aaaargh. Als er een volgende ronde komt laat ik m'n vriend de testen verstoppen ?
Ik duim voor je

Ik ben nog (steeds) niet ongesteld. Moet het vandaag (uiterlijk) worden. Had woensdag getest, maar toen geen tweede streepje te zien en afgelopen dagen ook echt het gevoel gehad dat ik ongesteld zou worden. Had mij er ook al bij neergelegd en al nieuwe ovulatietesten besteld. Maar nu krijg ik toch weer een beetje hoop, zo stom. Wat is dit zwanger worden een rollercoaster haha. 
@CVBL; ik zie eigenlijk ook niets, wil je helemaal niet ontmoedigen hoor. Ik hoop alleen maar dat het zo mag zijn!
@MamaL; haha nou precies mijn gevoel ;)
@Lott; Heel spannend, probeer het echt tot morgenochtend vol te houden. Nu op de dag testen heeft toch niet veel zin. 

@CvdLB misschien is dat deze keer ook gewoon zo ? jaaa pff geduld hebben is echt lastig. Welke ronde zit jij nu?
Dit is mijn 5e cyclus na stoppen met de pil en 3e ronde dat we proberen. 
Ik zit nu op dag 30 van mn cyclus. Vorige cyclussen waren 32 en 36, geen idee wat het deze keer gaat worden. Nu 7 dpo. Dus als LF 14 dagen is, moet ik nog een week wachten voor NOD. Voel wel van alles en dat boeren houdt maar niet op, en aan eten of drinken kan het niet liggen. Drink ook al dagen geen koolzuur meer en dit is de 4e dag dat ik constant moet boeren ? Vanochtend toen ik wakker werd weer beetje menstruatie achtige pijn en vaak een drukkend gevoel in mn onderbuik. Maarja we gaan 't zien.. Ook al is het nog maar de 3e ronde, vind ik het wel irritant worden dat ik elke maand symptomen krijg? 

@NoorSW zo herkenbaar! Ik moest woensdag ongesteld worden en toen ook getest. Negatief helaas. Maar nu nog niet ongesteld... Normaal heel regelmatige cyclus en nu ineens 2 dagen overtijd. Niet leuk meer dit. ? Zo nu en dan wel krampen, maar daarna ineens niet meer. Echt een rollercoaster dit. 
En ik ook al ovulatietesten besteld voor volgende ronde.. Nou ja.. Ongesteldheid zal nu toch echt wel bijna doorbreken. 

@Lott snap je helemaal, super lastig als je dan ook nog eens thuis bent zonder afleiding. Ik hoop dat je morgen een positieve test hebt!
@NoorSW super irritant, je stelt je er dan op in dat het niet gelukt is en als je dan niet ongesteld wordt, ga je toch weer nadenken. Hopelijk blijft de menstruatie uit!
@JannekeT wat speelt ons lichaam toch soms een stom spelletje met ons, ik blijf voor je duimen!  

@Mama-L hopelijk blijft je menstruatie uit! ??

Nou wat herken ik alles wat jullie allemaal zeggen. Het doet zoveel met je hoofd als je zwanger wilt worden (en lichaam). Soms word ij helemaal gek van mezelf. 
@yen dan heb je nog even. Zijn wel symtomen die bij een zwangerschap kunnen horen.
@janneke lastig he dat wachten ik wacht hier met je mee.
@noor spannend joh het zou kunnen zijn dat je gewoon nog te weinig hormonen in je lichaam had op woensdag. En ik vind het ook echt vewarrend want een beginnende zwangerschap lijkt zo op menstruatie symptomen 
@lott ja echt verschrikkelijk als je geen afleiding hebt. Dan gaat de tijd ook zo langzaam. Ben wel benieuwd.
Hier nog niet ongesteld. Het zou wel denk ik vandaag moeten komen want heb als het goed is mijn eisprong gevoeld. Heb altijd steken in mijn liezen. En bij mijn vorige zwangerschap had ik hem ook gevoeld. Of eventueel morgen zou nog kunnen bij mij breekt mijn menstruatie meestal sochtends door. 
En ook al denk ik nog steeds dat ik ongesteld word. Of tenminste dat wil ik misschien denken zodat de teleurstelling niet zo groot is. Maar hoop natuurlijk van niet :)

Terug
Bovenaan