NOD mei 2020

@NoorSW ahh shit! ? Maar nu wel duidelijkheid. Succes de volgende ronde! ? hopelijk dan een positieve test. X

Aah Noor wat balen. Meer geluk gewenst komende ronde. 
Hier net heel eigenwijs een clear blue gehaald, die je 6 dagen voor je verwachte menstruatie kan doen. Omo wit, dus dat is wel duidelijk. Het lijkt er dus toch op dat ik niet zwanger ben en dat het super vage streepje wat ik zag(en dus al niet echt op de foto te zien was) een soort voorgedrukte schaduw was. Nu ga ik komend weekend niet meer testen, het is voor nu wel even klaar met zo gefocused zijn. Voor mij was/is dit ronde 1 dus het goede voornemen van volgende ronde is mijzelf er eens wat rustiger in opstellen☺️

He balen @NoorSW, maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt.
En ook balen voor jou @CvdLB (al kan ik me voorstellen dat je kleiiiiine hoop houdt tot je echt ongesteld wordt ?)
En @JannekeT, apart dat je nu dan ineens over tijd bent! Heb je al plannen om opnieuw te testen of wacht je het nog even af?

@Yen ja echt ons lichaam speelt echt een spelletje met ons! Snap niet dat de cyclus ineens zo kan verschillen. Misschien doordat ik er toch zoveel mee bezig ben. 
@Mama-L spannend, duim voor je!! 
Toen we nog niet bezig waren voor een kindje dacht ik soms: huh nu alweer ongesteld, zijn die 4 weken alweer voorbij?! En nu lijkt het een eeuwigheid te duren haha.
@CvdLB shit, wat balen zo'n witte test. :-( Ontzettend balen!
@Rooos ja heel apart. Nu nog niet ongesteld. Baal wel een beetje dat mijn cyclus nu ineens afwijkt. Dan misschien toch latere eisprong gehad ineens in plaats van op dag 14. Wij hebben als laatste op dag 16 geklust.. Misschien toch te vroeg gestopt met klussen dan. Daarom maar goed dat ik ovulatietesten heb besteld haha, vandaag zijn ze binnen gekomen met de post! 
Ga er eigenlijk niet meer van uit dat ik zwanger ben hoor.. Dan had er woensdag toch sowieso wel een licht streepje moeten staan. En die was er echt niet te bekennen. Mocht ik zondag nog niet ongesteld zijn, dan misschien nog maar een testen. Maar kan het mij niet voorstellen dat die anders zal zijn dan woensdag. ?

Terug
Bovenaan