NOD mei 2020

Ja had dat ook wel paar keer toen ik vorige keer zwanger probeerde te worden. Altijd superregelmatig maar dan ineens overtijd. Misschien er inderdaad toch teveel mee bezig of er is wel iets in je lichaam gebeurd maar het heeft niet doorgezet ofzo... hopelijk heb je snel zekerheid! 

Ja had dat ook wel paar keer toen ik vorige keer zwanger probeerde te worden. Altijd superregelmatig maar dan ineens overtijd. Misschien er inderdaad toch teveel mee bezig of er is wel iets in je lichaam gebeurd maar het heeft niet doorgezet ofzo... hopelijk heb je snel zekerheid! 

Pff Ik werd net kotsmisselijk wakker, ook een apart gevoel in mn onderbuik. Ook veel boeren. Ik heb dit nog nooit eerder gehad, maarja kan dit al op 8/9 dpo? Lijkt me erg vroeg. Hoop niet dat mn lichaam een spelletje met me speelt ? 

Hoi allemaal!

Wat naar voor iedereen bij wie het weer niet is gelukt deze ronde. En gefeliciteerd voor iedereen met een positieve test. 

Pff ik heb een paar emotionele dagen achter de rug. Deze cyclus begonnen met teunisbloem en tarwekiem olie. Wat een verschil, week eerder dan normaal mijn ovulatie. Toen doorberekend met mijn standaard 10 dagen lutale fase kwam ik uit op vandaag NOD. De hele week zo hormonaal, kots misselijk maar wel veel meer honger, vaag plassen, zere borsten en onbeschrijflijk moe. Herkende het helemaal van mijn vorige 2 zwangerschappen. Dus woensdag kon ik me niet meer inhalen en deed ik een test. Omo wit. Ik balen, pest humeur en zelf een traantje gelaten. Ik wist toch zo zeker dat ik weer zwanger was. 
Donderdag met afvegen ineens een bruin vlokje in de afscheiding.. er gingen een paar scheldwoorden door mijn hoofd. Want dit zal wel het begin van mijn menstruatie zijn. Kreeg kramp en super rommelende darmen. Maar verder niks geen kleur meer bij de afscheiding. Vrijdagmiddag ineens toch weer 2x bruin bij het afvegen. Nou dan toch ongesteld worden? Al een beetje uitgehuild bij mn schoonzusje, die is echt geweldig en fijn om mee te praten over het verlies van ons zoontje. Maar weer verder op de dag alles gewoon kleurloos. Wel nog steeds af en toe een kramp, rommelende darmen, mn borsten lijken wel watermeloenen, moe en steeds misselijker. Dus had bedacht doe vanmorgen wel weer een test. 
Werd vanmorgen om 3 uur al wakker dat ik naar de wc moest en kon me niet inhouden. En wat denken jullie? Een heel licht streepje echt nog heel licht. Man wakker gemaakt haha die zag het streepje ook gelijk. Hoefte het niet eens aan te wijzen ofzo. Dus wij hebben stiekem toch wel heel veel hoop nu dat ik weer een kindje mag dragen. 
Ik moest het even ergens van mij afschrijven haha

Holy shit meiden ik ben helemaal in shock. Dag voor de nod een positieve test (meteen nog een gedaan haha) ???

@Lott Yesss! Gefeliciteerd! ?

@mamavansterretje pff wat een rollercoaster, hopelijk loopt de test snel op! 

@Yen ik hoop zo voor je dat die symptomen wijzen op een zwangerschap! Zal voor je duimen dat je binnenkort positief test. ?
@Lott wauw wat super!!! Van harte gefeliciteerd! Ben super blij voor je!
@mamavansterretje Jeetje wat een achtbaan qua emoties! Snap dat je even moest uithuilen bij iemand na zo'n witte test. Maar nu ineens toch een streepje dus!! Heb je het toch goed gevoeld allemaal dus. Wat super fijn, ik hoop dat de testen gaan oplopen tot een dikke streep en je een fijne zwangerschap mag hebben. En dat je wat kunt genieten na alles wat jullie hebben meegemaakt. ? Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd Lott

Bedankt allemaal. Het blijft wel een rollercoaster. Net wel weer wat bruin bij het afvegen en mn rug voelt nog steeds alsof ik ongesteld moet worden. Maar heb er nu toch wel meer vertrouwen in na het zien van een streepje. Maandag weer testen en dan hopelijk knalt hij. 

Terug
Bovenaan