NOD mei 2020

Gefeliciteerd meiden die al positief hebben getest. En echt jammer voor de gene die naar de volgende ronde moeten.
Mag ik misschien even jullie nuchtere advies want mijn hoofd gaat alle kanten op op het moment.
Ik denk dat mijn menstruatie er aan komt. Waarom? Redelijj wat cervixslijm en rugpijn. 
Test van gister: negatief. Dus als ik nuchter kijk. Word ik ongesteld.
Maaaaar als ik naar de andere kant kijk. Ik denk dat gister mijn nod was. Want ik heb mijn eisprong gevoeld. En ben nog niet ongesteld. Vorige zwangerschap voelde ik ook regelmatig als of ik ongesteld moest worden. Net bij de geur van een augurk moest ik bijna over mijn nek en ben ook redelijk misselijk. Zere borsten (heb ik normaal niet bij een menstruatie). 
Ik weet dat jullie niet meer weten als dat ik weet en dat ik waarschijnlijk gewoon moet wachten. Maar mijn hoofd maakt me gek nu hoop een beetje te kunnen relativeren. 

Spannend mamaL, ik weet helemaal hoe je je voelt! Meer dan afwachten kan je nu helaas niet ?? ik duim voor je mee! 

@Mama-L ik snap je helemaal.. Hier ook zere borsten en nog steeds niet ongesteld. En toch op mijn NOD negatief getest. 
Ik ga er zelf maar van uit dat ik niet zwanger ben, al merk ik dat ik stiekem toch steeds meer hoop krijg, zou het dan toch raak zijn? Zo nu en dan ineens weer krampen en dan gauw naar de wc.. Maar tot op heden geen bloedverlies.
We kunnen inderdaad niet meer doen dan afwachten. Probeer mezelf niet gek te maken en afleiding te zoeken. Ik hoop voor ons beide dat we gauw duidelijk hebben! Duim voor je mee! 

Dames!!
Ik heb net weer een test gedaan, omdat ik nog steeds niet ongesteld ben. Eerst urine opgevangen en een actiontest gedaan. Geen streepje.. Pff kon wel janken op dat moment, waarom dan nog niet ongesteld?!
Heb van de week ook zwangerschapstest van sensitest binnen gekregen, dus ik die pakken. Kom ik terug.. Staat er ineens wel een licht streepje op de actiontest!
Toen de sensitest toch ook maar gedaan en ja hoor, ook licht streepje. Aaaaah!!
Nou meteen wel beetje onzeker, al 4 dagen overtijd maar alsnog licht streepje, had dat niet een knalstreep moeten zijn?
Aaaah kan t niet geloven! Was er echt niet meer vab uit gegaan nadat die test woensdag negatief was.
Hier een foto van de testen:
https://www.mupload.nl/img/f94u03.jpg

Jaaa gefeliciteerd hoor! Ik denk dat de streep prima is die van action werd niet heel veel donkerder bij mij, ook niet flink na mijn NOD (in de vorige zwangerschap) 

@JannekeT, ja hoor! Gefeliciteerd. Die is zeker positief :D
Misschien was je eisprong toch ietsje later?Maar vind dit al geen tuurstreepjes meer, best duidelijk zo! 

@CvdLB @Sylvestertje bedankt dames, dat stelt me alweer een beetje gerust! Had op de een of andere manier al veel donkerdere streepjes verwacht dan dit haha.
Ja dat kan ook nog inderdaad, dat mijn eisprong dit keer wat later was. En daarom woensdag negatief heb getest. 
Ik hoop ook gauw dat jullie ook positief nieuws hebben! ? 

Jaa ik heb toch ook positief getest. Echt heel bijzonder, heb echt een lach van links tot rechts. Die gaat niet zomaar meer weg verwacht ik? 

Terug
Bovenaan