NOD mei 2020

Gefeliciteerd aan de dames die inmiddels een positieve test hebben! 
Voor de dames die geen positieve test hadden, super balen zeg! Hopelijk volgende ronde wel een mooie test in handen. 
Zelf ga ik het wachtbankje op.. Had me zo voorgenomen er niet teveel mee bezig te zijn, maar onbewust ben ik er wel veel mee bezig. Scheelt misschien ook wel dat het weer wat rustiger wordt in de zaak na 4 bizarre overdrukke weken.
Mn man zei gisteren nog; bevalt me wel zoveel seksen, haha! Nou.. Hij is nog niet van me af.. XD

@CvdLB en @JannekeT gefeliciteerd! Het is jullie gegund! ? @JannekeT kan heel goed dat je nu een latere eisprong had. Ik had de eerste maanden steeds een cyclus van 28 dagen en daarna 32 en 36. Wie weet is vandaag eigenlijk wel je NOD.
ik heb vanochtend (dag 32) - tegen beter weten in - getest. ? Nog maar 9 dpo maar ook al is de test negatief, het is fijn om even iets te kunnen doen ipv alleen maar afwachten. Ik hoop dat alle klachten die ik heb, voor een goed doel zijn ????
Ik denk dat mn NOD tussen woensdag  en vrijdag zal zijn. Ik vind het gewoon nog steeds erg raar dat ik continu aan het boeren ben, terwijl ik dit normaal gesproken bijna nooit doe. Maarja zal niet de eerste keer zijn dat mn lichaam mij voor de gek houdt.. ?

Yes gefeliciteerd janneke en cvdlb
Super nieuws zeg. Ben echt blij voor jullie. Jullie maken het wel spannend zo haha.
Toch geeft dit mij ook nog een beetje hoop. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Dus op toch een langere cyclus wat ik niet zo gauw heb. Of toch morgen ochtend nog maar een testje doen dan 4 dagen overtijd. 
Geniet ervan dames

Bedankt voor de felicitaties meiden, super lief!
@Yen spannend nog hoor, zo'n negatieve test nu zegt nog niks! Duren die dagen dan lang hè tot NOD.. Succes met afwachten nog!
@Mama-L hoop zo voor je dat het een goed teken is dat je nog niet ongesteld bent en straks ook een positieve test hebt!
@Littlegirl hahaha nee de mannen hebben niks te klagen momenteel. ? Succes met het wachtbankje en ik zal voor je duimen dat je daarna positief test!
En iedereen die negatief heeft getest heel veel succes in de volgende ronde, gun jullie ook gauw een positieve test. ?

Gefeliciteerd allemaal!

Wou eigenlijk tot morgen wachten met een tweede test om het oplopen te zien. Maar kon me vanmorgen niet inhouden. Was de eerste test wel echt een streepje gisteren? Nou het antwoord is ja want vandaag was de test zo veel donkerder! 
Nu kan ik eindelijk ontspannen want ik weet dat ik echt weer zwanger ben!
https://www.mupload.nl/img/3nhlxa8j.jpg

Terug
Bovenaan