NOD mei 2020

CvdLB fijn dat hij nu ook duidelijker is! Ook Mammavansterretje gefeliciteerd! Super zeg!
Hier nog steeds last van steekjes en pijntjes, echt laag in m'n buik. 2 dagen na NOD heb ik toch nog eens een testje gewaagd, maar weer echt negatief. Van mijn eisprong ben ik wel vrij zeker ivm de ovulatietesten. Dus wel balen haha.. Heb gisteren m'n eerste wijntje ook weer aangedurfd. 
Leuk om te zien dat er nog best wat positieve testen zijn deze maand! En de maand is nog lang niet voorbij :D

@jannekeT.
Mag ik vragen wat voor symptomen jij hebt? Tot nu toe lijken onze verhalen deze dagen erg op elkaar. En ben benieuwd of ik dingen herken. 
Nog steeds niet ongesteld maar ook geen testen in huis. Dus wil morgen even naar de action gaan maar kan dan dus niet testen met ochtendurine. 
Maar al 3 dagen denk ik, ah het is begonnen denk ik. En dan ga ik naar de wc en dan is er niks. Voelt echt als of ik ongesteld moet worden. Maar had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. 
Zo verwarrend.....

@mamavansterretje wat geweldig!! Gefeliciteerd! Ik hoop dat ondanks alles jullie toch wat van de zwangerschap kunnen genieten
@Sylvestertje wat balen dat de test na je NOD nog negatief is. :-( ben je vaak regelmatig ongesteld of wel vaker overtijd? Niks aan om te wachten op ongesteldheid.. Dan wil je graag ook weer verder naar de volgende ronde om weer aan de slag te kunnen!
@Mama-L ik heb zere borsten, maar dat heb ik vaak voor menstruatie ook wel dat ze wat gevoelig zijn, maar nu wel iets pijnlijker. En had nu al anderhalve week lang zeurende pijn in onderbuik.. Net of moest ik ongesteld worden. Dus dat had ik eigenlijk ook verwacht dat de menstruatie op gang zou komen. Dus eigenlijk inderdaad hetzelfde dan wat jij ervaart!
Het is echt verwarrend dat de symptomen van ongesteldheid en beginnende zwangerschap zo op elkaar lijken! Duim voor je dat je positief gaat testen! 

Mijn symotonen waren inderdaad ook grotendeels vergelijkbaar afgelopen week:
-Krampen
-Lage rugpijn
-van een heel vol gevoel naar ontzettende honger (en andersom) soort misselijkheid
- dorst
- steekjes in borsten
- hoofdpijn

Hee, 
Ik had week voor nod rugpijn, dagen voor nod raar gevoel in onderbuik, geen krampen. Nu kotsmisselijk en moe. 
Hopelijk toch nog goed nieuws voor jou ?

Oke meiden bedankt. Dan hou ik nog even hoop.
Ik heb:
Gevoelige borsten. Met vlagen misselijk. Ongesteldheidskrampen en lage rugpijn. Inderdaad de ene keer heel vol en de andere keer vreetbuien. En ik had dit eigenlijk ook allemaal bij mijn vorige zwangerschap. Dussss ik ga morgen denk ik eind ochtend met een early test testen. 
Laat het wel even weten. 
Er moet in ieder geval iets aankomen of het nou menstruatie is of zwangerschap want deze zere borsten heb ik nooit zomaar. 

Terug
Bovenaan