NOD mei 2020

Hi Dames ik had een paar daagjes niet meegelezen,
@lott @cvdLB @JannekeT wat een super leuk nieuws. Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen ik wens jullie een super fijne en mooie tijd toe ?
@mamaL spannend zeg, hoop dat je morgen een positieve test hebt :)

hey dames, gefeliciteerd degene met een positieve test!
Even mijn hartje luchten! ik zit nogsteeds op het wachtbankje...
15 april voor de laatste keer de pil geslikt. 19 dagen na de eerste dag van mijn laatste menstruatie roze tijdens afvegen. ik zit pas in de 1e ronde maar vind het zo spannend.. afgelopen di + woe krampen en buikpijn maar tot nu toe nogsteeds niet ongesteld geworden.. heb last van obstipatie, lage rugpijn, lang volzitten na het eten en afentoe die krampen. misschien erg raar maar gisteren was ik uien aan het snijden en had ineens nergens last van terwijl normaal de tranen al binnen 2 sec over mijn wangen rollen.. afgelopen woensdag een test gedaan en die was negatief..ik weet mijn cyclus nu natuurlijk ook helemaal niet dat is extra vervelend.. 
ik wordt gek van die onwetendheid..iemand dit al eens gehad of iemand tips?  Groetjes! 

Heeft iemand van jullie ervaring met naast gevoelige ook paarsige tepels? Ik ben op 26 maart gestopt met de pil en alleen een onttrekkingsbloeding gehad. Omdat ik wel wat symptomen had die op ontpillen of een zwangerschap zouden kunnen duiden heb ik afgelopen vrijdag toch eens een test gedaan, negatief. Sinds die vrijdagmiddag heb ik ineens gevoelige, maar ook veel donkerdere (paarsig) tepels. Vandaag ervaar ik het ook als jeuken.. Heeft iemand hier ervaring mee? 

Ik zie wel een heel vaag streepje. Ik had bij action ook zon vaag streepje en uiteindelijk met kruidvat 2v5 gestest en die was duidelijker! 

[quote quote=10323106]Ik zie wel een heel vaag streepje. Ik had bij action ook zon vaag streepje en uiteindelijk met kruidvat 2v5 gestest en die was duidelijker![/quote]
ja ik had vorige week donderdag getest met de kruitvat test maar was veel te vroeg denk ik.. zou ik zwanger kunen zijn al? is pas mijn 1e ronde.. morgen ochtend nog eens testen 

Terug
Bovenaan