NOD mei 2020

@ChaCha Ik heb maanden gebruik gemaakt van Sensitest en die van jou loopt mooi op! Ik zou alleen nog niet zeggen dat deze positief is. Die van Sensitest kunnen ook echt een knalstreep geven (net zoals action). Je bent wel dichtbij denk ik, lekker doortesten, desnoods twee keer per dag nu. Hopelijk is die binnen 1 a 2 dagen overduidelijk!
Ondertussen hier een wat mindere dag. Emoties blegh. Ik zit op cd 10 en verwacht m'n ovulatie binnen een week. Vanmiddag m'n eerste ovutestje weer gedaan en ook nog gebeld met de HA. Helaas nog steeds geen mogelijkheid om langs te komen op spreekuur, kan nog wel 1 a 2 maanden duren. Hopelijk is het dan niet meer nodig. Wie weet is 14x scheepsrecht?!

Hoi dames,
Ik kom me ook melden. Menstruatie komt geleidelijk aan door lijkt het, dus daar naar ronde 2.
CFZ - 30 jr - 3de kindje - 2de ronde - NOD eind mei

[quote quote=10314335]Tijd genoeg, tenzij je in de zorg werkt  Of supermarkt e.d. Voor mij werkt de kalender app heel fijn. Van zo’n ovulatietest zou ik helemaal panisch worden haha[/quote]
Ik vind het met tijd over ook wel tegenvallen we zijn best druk. 
Ik vind de ovulatietesten wel fijn.Maar ik heb ook nog geen regelmatige cyclus. Dus dan kun je de hele maand door gaan klussen. Dat hou ik zelf niet vol. Ook fijn om te weten of ik überhaupt een piek heb. Het testen zelf vind ik niet echt stressvol. Ik vind alleen het wachtbankje, vanaf een week voor NOD stressen. 

vraagje wie heb dit een keer mee gemaakt 
5 dagen na ovulatie enorme buikpijn alsof ik zwaar ongesteld ben mn borsten zijn wel iets gevoelig maar volgens mij heb ik daar altijd wel last van gehad 

Hoi, ik meld me ook weer aan, helaas vanmorgen ongesteld geworden. Deze ronde ineens weer een cyclus van 24 dagen gehad ipv de laatste 3 keer er een van rond de 30 dagen gehad te hebben. Zet me NOD voor nu even 20 Mei, maar dat veranderd vast nog. 

@Sillasv ik had het deze keer op 4dpo buikpijn en 2 dagen later pijnlijk borsten. Helaas betekende het voor mij niks. 

sillavv – ronde 15 – 1ste kindje (samen) – nod 3/4 mei 

Sammetje – 6e ronde – 2e kindje – NOD 8 mei

Carolinerkj – 40jr – 13e ronde – 3e kindje (1e samen) – NOD 9 mei

Chacha – 27 jaar – ronde 4 (2,5 jaar bezig, 2 zwangerschapsafbrekingen vorig jaar) – 1e kindje – nod 9 mei

Sylvestertje – 3e ronde – 2e kindje – NOD 10 mei

NoorSW – 3e ronde – 1e kindje – NOD 11 mei

Zwaantje – 24 jaar – ronde 14 – eerste kindje – NOD 12 mei 

JannekeT – 3e ronde – 2e kindje – NOD 13 mei

xxE – 1e ronde – 2e zwangerschap – 27 jaar – nod 13 mei

Daniee XX – 26 jaar – ronde 1 – eerste kindje – NOD 17 mei 

Suusx – 33 jaar – ronde 14 – 2e kindje – nod half mei? Vorige maand opeens een cyclus van 40 dagen en pas eisprong op dag 30.. Dus we gaan het zien!

CFZ – 30 jaar – ronde 1 – 3de kindje – NOD eind mei

Gebruiker10088791 – 2e ronde – 2e kindje – NOD onbekend

Mama-T – 5e ronde – 2e kindje – NOD onbekend

Mamnita- ronde 11? - 2de kindje - NOD 20 mei

sillavv – ronde 15 – 1ste kindje (samen) – nod 3/4 mei 

Sammetje – 6e ronde – 2e kindje – NOD 8 mei

Carolinerkj – 40jr – 13e ronde – 3e kindje (1e samen) – NOD 9 mei

Chacha – 27 jaar – ronde 4 (2,5 jaar bezig, 2 zwangerschapsafbrekingen vorig jaar) – 1e kindje – nod 9 mei

Sylvestertje – 3e ronde – 2e kindje – NOD 10 mei

NoorSW – 3e ronde – 1e kindje – NOD 11 mei

Zwaantje – 24 jaar – ronde 14 – eerste kindje – NOD 12 mei 

JannekeT – 3e ronde – 2e kindje – NOD 13 mei

xxE – 1e ronde – 2e zwangerschap – 27 jaar – nod 13 mei

Daniee XX – 26 jaar – ronde 1 – eerste kindje – NOD 17 mei 

Suusx – 33 jaar – ronde 14 – 2e kindje – nod half mei? Vorige maand opeens een cyclus van 40 dagen en pas eisprong op dag 30.. Dus we gaan het zien!

Lott - 30 jaar - ronde 6 - eerste kindje - nod 17/18 mei

CFZ – 30 jaar – ronde 1 – 3de kindje – NOD eind mei

Gebruiker10088791 – 2e ronde – 2e kindje – NOD onbekend

Mama-T – 5e ronde – 2e kindje – NOD onbekend

Mamnita- ronde 11? – 2de kindje – NOD 20 mei

Hij wordt steeds duidelijker! Toch een 'kortere' cyclus deze keer dan. 
https://www.mupload.nl/img/bgcq2fytm1moi.jpeg

Chacha wat fijn dat je cyclus korter is! Denk dat je test morgen nog wel donkerder is! Komende dagen nog maar gezellig maken ? 
IIk zit op cd 15 hoop dat ik ook een kortere cyclus heb, heb wel het gevoel dat hij eraan zit te komen en duimen dat het rechts is weer.
Vandaag nog de huisarts gesproken ze heeft de doorverwijzing geschreven voor de fertiliteitsarts dan ga ik eerst een hsg krijgen. Nu afwachten wanneer ik mag komen.. Zal nog wel ff duren ben ik bang. Maarja de eerste stap is gezet! 

Terug
Bovenaan