NOD Mei 2021

@WondertjeDrie oohh ja op het internet word je er ook nie wijzer van haha daar staat gewoon of later of het uitblijven van he menstruatie. En ik heb al 4 testen gedaan en ze zijn echt wit wit?

@mamawensT in februari dacht ik op NOD ongesteld te zijn geworden. Was lichtroze bloedverlies maar ook wat te hevig dacht ik voor innestelingsbloeding. Dit duurde 4 dagen: maandag tot donderdag. Op vrijdag voelde ik me duizelig en toch maar getest en tot mijn verrassing bleek het positief. Helaas wel uitgedraaid in VMK enkele weken later.

@MarliesBB O ik kan me indenken dat dat heel frustrerend is. Heb je ook symptomen? Zie dat vandaag je nod is, spannend!
Ik heb savonds echt een super uitgezette buik.. zelfs mijn vriend zei zooo… in korte tijd kun je niet zo zijn aangekomen, haha. Vind het zo spannend..
Moet wel zeggen dat de gevoelige tepels zo goed als verdwenen zijn nu

Ohh wat spannend voor jou ook Mickie!
Mijn NOD is inderdaad vandaag. Nog geen bloed, maar ik heb wel het gevoel dat het straks gaat doorbreken...

@daisB 5 dagen overtijd dus een LF van 19? Dan kan je de huisarts bellen want ik heb dus ooit op internet gelezen dat het maximaal 18 is. En ik dacht dat ontpillen meer met de eisprong te maken had?

Terug
Bovenaan