NOD mei 2023

Ha dames. Ik ben ongesteld geworden. Nieuwe NOD wordt waarschijnlijk begin juni. 

Ik duim voor jullie allemaal deze maand. 
 
Ik ben vandaag 9dpo, heb vanochtend een test gedaan omdat ik geen innesteling voelde (vorige keer wel). Dus helemaal overtuigd dat het negatief ging zijn maar hij was positief ?.
ik kan het echt niet geloven. Initieel ben ik heel hard beginnen wenen omdat ik zoveel schrik had/heb. Maar het is al een beetje gezakt nu.
ik hoop zo dat deze keer alles goed blijft gaan..
 
Wauw! Gefeliciteerd Anirbas ?
Ik duim voor je dat alles goed mag blijven gaan. 


met mij nog hetzelfde. Verlies nog steeds weinig bruine afscheiding. Heel apart. Hoe lang mag dat duren? Rond 15 mei mijn NOD. 
 
Nou het forum doet weer vreemd. Ik zie iedereen als gebruiker, dus geen idee wie wat zegt ?
Maar wow wat een mooie test voor 9dpo
Bruin,roze,rood verschilt per persoon. Het kan dagen duren voor evt ms doorbreekt. Ik heb bikv de 3 a 4 dagen voor nod bruin/roze spotting en daarna gaan opeens de luiken open ofzo voor 1 dag en dan neemt het weer af ? maar vruin betekend over algemeen oud bloed dus wie weet.
Ik ben vandaag 7dpo technisch dus 3 a 4 dagen voor nod. Nog niks te bekennen van spotting we gaan het zien ??
 
[quote quote=10616222]Wauw! Gefeliciteerd Anirbas ? Ik duim voor je dat alles goed mag blijven gaan. met mij nog hetzelfde. Verlies nog steeds weinig bruine afscheiding. Heel apart. Hoe lang mag dat duren? Rond 15 mei mijn NOD.[/quote]
Dank je! ❤️
aangezien je nog tamelijk ver voor NOD zit zou ik durven denken aan een innestelingsbloeding. Iedereen is anders daarin, sommigen krijgen het niet, sommigen bloeden lang andere kort.. dus moeilijk te zeggen. Binnen een paar dagen misschien al eens testen? Als je nu innestelingsbloed zou hebben, zou het binnen paar dagen zichtbaar kunnen zijn op test.
 
@geekyrox: ik heb hetzelfde probleem, alleen jouw gebruikersnaam zie ik ?.
 
Hahaha jij heet nog steeds Geekyrox bij mij ?
ook voor jou spannende dagen. Ik duim met je mee! ??
 
Normaliter heb ik ook 2 dagen voor menstruatie bruine afscheiding maar dit keer was m'n ovulatiepiek op 25 april met een cyclus van gemiddeld 26 dagen. Ik vloei dus al vanaf vrijdagmiddag. Nu dus 4 dagen. Vandaar mijn vraag. Ik wacht wel gewoon rustig af. 


Hoe is het met de rest? 
 
Terug
Bovenaan