NOD mei 2023

Hoi Dames
ik zit nu op NOD 5 en testen van action zijn steeds negatief.
heb het zuur en extreem moe. Bruine afscheiding die ik had is nu gestopt.
ik heb een clearblue test gehaald. Deze ga ik morgen vroeg doen
 
Gefeliciteerd geekyrox!
Yes ik mag door met mijn cyclus. Vanavond gonasi spuiten! 
Mijn nod gaat iets naar voren. Voor de zekerheid zet ik hem op 29 mei. Als ik dan mijn menstruatie nog niet heb ga ik testen. 
 
@geekyrox hoe gaat het met je? Voel je je goed?
@noralou; heb je al getest? Hopelijk geeft CB duidelijk resultaat ??
 
 
[quote quote=10616687]Gefeliciteerd geekyrox! Yes ik mag door met mijn cyclus. Vanavond gonasi spuiten! Mijn nod gaat iets naar voren. Voor de zekerheid zet ik hem op 29 mei. Als ik dan mijn menstruatie nog niet heb ga ik testen.[/quote]
Spannend! Heel veel succes deze maand ?
 
@NoraLou als je de action vroeg heb die zijn niet echt geweldig. de gewone zouden prima moeten zijn maar gezien het een goedkoop merk is kan het ook per persoon verschillen. de 2besure doet het bijv bij mij ook niet goed. ik had daarop een tuurstreep en de 2 voor €5 van de kruidvat (foto) was het streepje veel duidelijker niks turen. dus idd probeer een andere. CB vind ik persoonlijk te duur maar ik heb via bol voor een mooie prijs 2 digitale gekocht. heb ik bij de andere twee toen ook gedaan en deze vanmorgen door me zoontje aan me man laten geven.
@Ninna dank je :) en wat fijn dat je mag beginnen met de gonasi. hopelijk een succesvolle maand! ik duim voor je!
@Gebruiker Het gaat eigenlijk best goed. vanmiddag iets van vlaagje misselijkheid maar hoop dat ik dat verder bespaard blijf. bij de 1e 20 weken door de misselijkheid niks kunnen doen en bij de 2e had ik vanaf 8 weken nergens meer last van. het is nu met name lichte hoofdpijn en een flutterig gevoel met kleine steekjes in me onderbuik, meer merk ik eigenlijk niet
 
Wat staat dat mooi hè, GeekyRox! Zwanger ? Leuke verassing voor je man. Het idee om de kleine man het aan z'n vader te laten geven. Geniet van je zwangerschap. Ben heel blij voor je. Liefs Kim aka "gebruiker"
 
Vandaag NOD 6 en vanochtend getest met CB maar geeft aan niet zwanger.
ik vind het heel verwarrend; 
- bruine afscheiding paar dagen 
- zuur 
- moe
- buikkrampen
- NOD 6
maar elke keer een negatieve test.. 
zal het dan zo zijn geweest dat de bruine afscheiding gewoon een menstruatie was? Dit heb ik nog nooit zo gehad bij een menstruatie.... 
 
Terug
Bovenaan