NOD mei 2023

Wat een vervelende verhalen. Ik had zelf afgelopen maandag een echo. Meting van 2 follikels. Als deze beiden doorgroeien moet ik stoppen met spuiten. Dus dan is deze ronde voor niks geweest. Hopelijk groeit er maar een door! ?
 
Goedemorgen allemaal,
 
wat een verdrietige berichten. Sterkte! Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. Ik mag me ook bij jullie voegen. Eergisteren een positieve test; 1-2 wk van clear blue. Vandaag helderrood bloedverlies met stolsels...
 
@frasseke; heel veel succes deze ronde. Ik duim voor jullie ??
 
@geekyrox; hoe is het met jou? Het is ook spannend zo vlak voor NOD. hopelijk goed nieuws! 
 
Gefeliciteerd zwangere dames! En heel veel sterkte voor de dames waarbij het toch mis is gegaan ? Voor de dames die nog wachten.. Wat spannend allemaal! Mijn NOD is 14 mei. Ik ben veel te ongeduldig dus heb al getest, maar helaas negatief. Gewoon maar weer afwachten en met een paar dagen weer testen! Voor het eerst dat ik bepaalde symptomen heb dus heel benieuwd of dit klopt of dat ik voor de gek gehouden wor door mijn eigen lichaam/geest 
 
Wat een verdrietig nieuws. Het breekt je dan echt he. Eerst ben je blij en dan toch dat. Ik heb me toen zelf zoveel mogelijk verteld liever nu als bij de 20w echo dan is het nog zwaarder. Er is vaak dan toch blijkbaar iets niet goed met het vruchtje, maar blijft natuurlijk gewoon kut.
Hier spannende dagen. Nog geen spotting te bekennen 9dpo 3 dagen voor NOD normaal zou ik nu wel spotting moeten hebben. Maar voel me sinds gister ook niet lekker weer. Verkouden, lichte koorts overal spierpijn. Temp vanmorgen wel goed en gewoon zoals na ei moet zijn. Geen idee waarom ik me nu zo weer voel ben twee weken terug nog ziek geweest ??‍♀️ hoop stiekem dat dit een symptoom is ?
Zaterdag NOD twijfel of ik morgen al zal testen of gewoon wacht bij de vorige twee had ik wel al een lichte streep twee dagen voor NOD
 
[quote quote=10616376]Goedemorgen allemaal, wat een verdrietige berichten. Sterkte! Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. Ik mag me ook bij jullie voegen. Eergisteren een positieve test; 1-2 wk van clear blue. Vandaag helderrood bloedverlies met stolsels… @frasseke; heel veel succes deze ronde. Ik duim voor jullie ?? @geekyrox; hoe is het met jou? Het is ook spannend zo vlak voor NOD. hopelijk goed nieuws![/quote]
Je bent nogsteeds gebruiker voor me dus weet even niet wie je bent, maar jemig voor jou ook geen leuk nieuws dus. Poeh heel veel sterkte en hopelijk mag je snel een plakker hebben
 
Nou ik ben gezwicht en heb een test gedaan. Ik kreeg gister avond honger en dit had ik de vorige keren ook. Nog geen spotting te bekennen. Enige nieuwe is dat ik me niet fit voel hoofdpijn, lichte steken in me buik en gister wat steken in me borsten maar daar let ik normaal ook niet op dus nam die niet echt mee.
Ik kan het eigenlijk niet geloven gewoon weer in 1x super blij dat het ons gegund is maar ergens voel je je ook schuldig ofzo naar degene die al langer bezig zijn.
In het echt is hij iets duidelijker
https://ibb.co/NZQ8STK
 
Lieve Geekyrox, niet schuldig voelen maar vooral heel blij zijn en gaan genieten van dit wonder! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ben blij voor je dat het zo snel gelukt is. ??
 
Terug
Bovenaan