oooh Anirbas, Gefeliciteerd!! Ik ga voor je duimen dat dit de goede plakkerd is!! Komt vast helemaal goed nu!
@Saby, aaah nee joh, wat balen zeg (hoewel dit nog te slecht verwoord wat het is). Ik wens je heel veel sterkte en duim voor snel een goede zwangerschap voor je❤
Ik ben even afwezig geweest door het stomme inloggen op de site. Maar even een update. Ik heb afgelopen zondag mijn IUI gehad. Dit ging absoluut niet soepel, er moest zelfs een arts komen om het te regelen, want het lukte de zuster niet om de katheter erin te krijgen. Uiteindelijk met een wat dikker katheter was het wel gelukt, wat niet bepaald het pretigste was. Hierna dus ook wat bloedverlies (wat te verwachten was). Er waren ook maar 1 milj zaadje over na opwerken, wat dus niet heel veel is. Maarja ze zitten erin en er is een ei, dus het kan. Echter ben ik gister wat ziek geworden, vooral last van mijn buik, geen koorts. Maarja heb dus eigenlijk de hoop voor deze IUI wel een beetje opgegeven ? Ik moet dus gewoon op mijn NOD 22 mei bloed laten prikken en dan gaan we het wel zien.