NOD mei 2023

[quote quote=10616235]Oh Anirbas! Gefeliciteerd zeg! (Zazou hier haha) Is je zo gegund. ?[/quote]
Oh lief, dank je! Ik duim heel hard voor jou voor de volgende ronde. ❤️
 
Gefeliciteerd voor degenen die zwanger zijn??
Hier is het wederom is een vmk geëindigd sinds vanmorgen bloedverlies.
 
 
oooh Anirbas, Gefeliciteerd!! Ik ga voor je duimen dat dit de goede plakkerd is!! Komt vast helemaal goed nu!
@Saby, aaah nee joh, wat balen zeg (hoewel dit nog te slecht verwoord wat het is). Ik wens je heel veel sterkte en duim voor snel een goede zwangerschap voor je❤
 
Ik ben even afwezig geweest door het stomme inloggen op de site. Maar even een update. Ik heb afgelopen zondag mijn IUI gehad. Dit ging absoluut niet soepel, er moest zelfs een arts komen om het te regelen, want het lukte de zuster niet om de katheter erin te krijgen. Uiteindelijk met een wat dikker katheter was het wel gelukt, wat niet bepaald het pretigste was. Hierna dus ook wat bloedverlies (wat te verwachten was). Er waren ook maar 1 milj zaadje over na opwerken, wat dus niet heel veel is. Maarja ze zitten erin en er is een ei, dus het kan. Echter ben ik gister wat ziek geworden, vooral last van mijn buik, geen koorts. Maarja heb dus eigenlijk de hoop voor deze IUI wel een beetje opgegeven ? Ik moet dus gewoon op mijn NOD 22 mei bloed laten prikken en dan gaan we het wel zien.
 
@Saby jeetje wat ontzettend kut. Het is je dus eerder overkomen? Verlies je al helder rood bloed?
@Frasseke voor jou ook geen pretje met de IUI zo te lezen. Hopelijk zet je griepje niet door en kan er alsnog mooi iets innestellen.
Ik voel me wat grieperig ALWEER wordt er knetter gek van. Normaal 1x per jaar ziek ben nu al 3x ziek geweest. Maar goed hier verder nog niks. 3 a 4 dagen voor NOD nu, geen spotting nog maar kan nog van alles gebeuren
 
Hoi hoi,
ik zou 7 mei ongestel moet worden maar het blijft nig steeds uit.
zwangerschaps test gedaan maar is negatief. Heb buikkrampen en af en toe misselijk. Nu ook klein beetje bruine afscheiding. Wat kan dit betekenen? 
 
@ Frasseke dankjewel, hopelijk dit x voor jou een goede ronde! Wat een gedoe is het ook voor jullie?? het is jullie gegund?
@GeekyRox, we zaten in ronde 6, in maart ook een vmk gehad, april gewoon ongesteld geworden en nu dus weer een vmk. Geestelijk best pittig 2 naar elkaar. 
Positieve moed en 3x scheepsrecht zullen we maar zeggen?! Mocht het als ons een volgende zwangerschap gegund is, weer misgaan, neem ik contact op met huisarts of verloskundige.
 
Hey meiden,
 
Hier een update van mij.
Ik heb helaas slecht nieuws. Ik heb bloedverlies gekregen gister en het is dus een miskraam geworden met 5 weken. Testen liepen niet op vorige week en begon met spotten afgelopen zondag. 2de miskraam alweer, het blijft zo verdrietig. Ik mag over 2 weken naar het ziekenhuis om te kijken of alles schoon is. Ik heb wel besloten dat ik morgenavond weer met letrozole begin anders duurt mijn cyclus straks weer eindeloos. Hopelijk is 3 keer scheepsrecht ????. 


@saby ik weer dus exact hoe jij je nu voelt. Neem je rust en wees lief voor jezelf.
 
@airnbas gefeliciteerd met je positieve zwangerschapstest. 
 
 
Ach, wat een verdrietige berichtjes zitten er weer tussen. Helaas een heleboel dames bij wie het al twee keer mis is gegaan. Ik duim voor ons allemaal dat drie keer scheepsrecht mag zijn!
 
Terug
Bovenaan