NOD november 2018

Ik heb 10 november mijn nod maar heb al een hele week kleine steekjes daar beneden. Heel apart, nooit eerder gehad. Verder voel ik niets bijzonders. Ben sowieso enorm verkouden dus dat voelt al naar genoeg ?

KellyTwin- ik heb precies hetzelfde ene kant heb ik laat maar ongesteld worden dan weet ik waar ik aan toe ben.. andere kant wil ik graag zwanger zijn!!

Hier ook hetzelfde.. Dag 36. Terwijl k juist het gevoel had dat het ontpillen klaar was aangezien ik helemaal geen klachten heb. 
4 dagen over tijd. Vandaag niet getest.
Wat ik nog wilde vragen is, dat ik altijd begrepen heb dat je met een langere cyclus dan 35 geen eisprong hebt, maar na 20 oktober is mijn hartslag duidelijk omhoog gegaan, hij is nog steeds hoog, dus dat zou toch duiden op een eisprong? Hoe kan dit dan toch?
Zelfs op 16dpo nog te vroeg getest?
Wat een ellende. Ik wil zo graag zwanger zijn, maar waar is dan die positieve test !! 

Pareltje, ik slik clomid vanwege mijn langere cyclussen. En dan mogen ze niet langer dan 35 dagen zijn. Vandaar. 

Hoe lang is jouw cyclus normaal?

Voor de pil altijd rond 30, nu de eerste x 23 dagen en de 2e x 32 dagen. Dus vandaar dat ik van 32 uit ging.. Eerste 2 maanden veel klachten, dus dat leek me ontpillen. 
Deze cyclus week na eisprong veel steekjes ,dat voelde anders dan de cyclus daarvoor maar nu sinds een week helemaal geen klachten meer.
Hooguit wat last van mijn liezen, maar weet niet of dat er mee te maken kan hebben. 
Eerlijk gezegd had ik wel echt het gevoel dat het goed zat deze maand. Hebben de hele maand om de dag geklust.. 
Ik hoop zo dat de test gewoon nog te vroeg was! 

@Paretjuuhhh dat klopt niet. Je kan een latere eisprong hebben waardoor de fase tot de eisprong langer is. Heb je maandelijks boven de 35 dagen maar word je wel ongesteld, dan kan het zijn dat je eitje niet goed gerijpt is. Want het is wel zo dat alles boven de 35 eigenlijk te lang is. Maar je hebt dan wel zeker een eisprong. 
Ik ken iemand die een hele lange cyclus had.... 48 dagen.. en zwanger was. Dus ook met een lange en onregelmatige cyclus zeker kans op zwangerschap. Al is het lastiger plannen. Mocht je vaker boven de 35 dagen hebben, dan zou ik toch eens een doorverwijzing vragen. Heb ik ook gedaan (3 x 38 dagen). En op de inwendige echo was alles goed en had ik ook onlangs een eisprong gehad (te zien aan mn eierstok en dikte baarmoederslijmvlies). 

Mijn NOD mag trouwens op 18 november ivm met late positieve ovulatietest. Heb ik weer wel een cyclus van 37 dagen ? nu duimen dat mn babydans van gisteren geholpen heeft

Ik heb de enige regel van de niet testen voor NOD club overtreden.
Nu twee dagen voor NOD. Wat doe ik nu maar de winkel rennen voor een cb? Wachten ik heb geen testen meer... Ik word gek:0

Terug
Bovenaan