NOD november 2018

WR het CB doet niet vewl met sie info aangwzien ze voor je kleine zijn en ofc vragen die jij hebt voor je kleine. Hoogstens kan je het vermelden omdat je bv geef en kunnen hun helpen met evt afbouwen. Want dat moet je wel gaan bedenken je bent zwanger dus gaat je lichaam voeding aanmaken voor de baby in je buik en niet je 4 maand oude baby.
Ik zou me meer zorgen maken om de vlk ? ze kunnen wat zeggen aangezien ze altijd adviseren een jaar te wachten omdat binnen het jaar slecht voor je lichaam is en het niet eens ontzwangerd is. Zeggen ze niets denken ze helaas altijd wel wat en komt het wss in je dossier te staan, maar daar moet je dan schijt aan hebben. 

Blanco test. Heb ik toch een latere eisprong gehad ben ik bang... en heb alleen op dag 15 en 16 geklust.. had vorige maand cyclus van 30 dagen.. en nu had ik op dag 15 een kleine bloeding dus ik dacht eisprong maar dat was dus niet zo.. voor mijn dochter had ik een cyclus tussen de 32/35 dagen
Kellytwin- we zitten helaas in het zelfde schuitje ? 
gister wel ontzettend buikpijn gehad dus ik dacht word zeker ongesteld maar  dus niets...

Haha zou wat zijn als de VK er negatief over is, nu is het toch al te laat dus zou zinloze info zijn. Maar goed, je hebt ze er idd altijd tussen zitten. Je bent nu eenmaal zwanger, dus het beste ervan maken. Mijn lichaam had het niet aan gekund, en jouw lichaam wel, al zou je miss eerder moe zijn en miss bekkenpijn? Je weet het niet.
anders had je vast geen sex. Moest er nog niet aan denken ??.  
Ja dat borstvoeding wordt wel misschien een dingetje dus dan is het miss wel handig aan cb om te vragen hoe je dat het beste aan kunt pakken :)  hebben ze vast ervaring mee. 
Wat tof dat hij steeds donkerder werd!! Ik hoop dat ik dat ook zie over 2 weken hihi. 
Zin in!! Duhhh

Ohhhh meiden állemaal zo herkenbaar. Die verhalen en die witter dan wit testen. Zit alweer te romantiseren hoe het zou zijn als er EINDELIJK eens 2 streepjes te zien zijn. ????.
Ben er soms zo klaar mee. Maar de periode tussen eisprong en NOD toch weer positieve hoop. Ik moet wachten tot en met vrijdag... zucht..
Gefeliciteerd aan alle dubbele streepjes ??

Goedemorgen, 

Ook vanochtend 2x getest en 2 lichte streepjes. Ik ga toch maar even een digitale halen want dat vind ik veel duidelijker.
WR ik weet niet of je borstvoeding geeft? Ik nog wel en heb er over nagedacht wat ik ermee ga doen en besloten dat ik de natuur zijn beloop laat, blijft m'n dochter drinken dan blijft ze drinken, stopt de melk of zij ermee is het ook goed... 

WR gefeliciteerd! Het zal zwaarder zijn, maar dat hoeft geen probleem te zijn natuurlijk. Ik heb geen idee aan wie je het wel/niet moet melden.
Feyre, heb je al een positieve knal ovulatietest? 
Dinsdag mijn eisprong gehad, tot donderdag erge steken gehad aan de linker zijde. Vrijdag en zaterdag nergens last van en nu heb ik een soort trekkend/zeurend gevoel bij mijn linker eileider. 5 dagen na mijn eisprong lijkt het me wat vroeg voor een innestelling, iemand enig idee wat dit kan zijn?

Annoot ik had vrijdagochtend echt een steek in mijn onderbuik, dus dacht ook dat het zou beginnen, maar dus toch niet. Iedere keer als ik wat voel snel naar de wc om te kijken of het al begonnen is.
hopelijk voor ons maakt ons lichaam gewoon nog niet genoeg hcg aan en hebben we volgende week ergens een positieve test! 

Hi dames, 

Iedereen die zwanger is, gefeliciteerd!
Ik zit inmiddels met n negatieve test op cyclusdag 36. Ga morgen de arts maar eens bellen, (moet altijd bellen als ie langer duurt dan 35 dagen) wat ik wel vreemd vind aangezien ik dit keer een verhoogde dosis clomid heb gehad. Toch maar weer vragen om echo controles?! 

Terug
Bovenaan