NOD november 2018

Gister niet ongesteld geworden, vandaag ook nog niks. Geen duidelijke krampen of iets. Wel al si maandag last van stoelgang, obstipatie en gisteren weer de totAl andere kant op. Was ook ff bang voor miss blaasontsteking want last gehad van plassen maar dat is si gisteren over, na heeeel veel drinken. Nu nog even n dagje in spanning. Mijn man heeft me overgehaald om iig te wachten tot morgen met testen omdat ik vorige maand wat later op de avond ongesteld werd.. meestal is t wel bij t opstaan maja

Deps ik zie n streepje ? gefeliciteerd. Hopelijk blijf ie goed zitten ??
Net naar wc gegaan, nog niks nu voel ik wel soms n steekje. Pff wachten.. miss stiekem testen vandaag dan kan ik t ook los laten ?

Jaaaaa en ik heb heel veel thee op. Man lief is nog niet overtuigd. Ik weet even niet wat ik met mezelf aan moet:0!!

Depss ik zie een streepje maar wel heel licht. is dit een test vanaf 10 of 25? als het 25 is zou CB hem waarschijnlijk wel pakken is het een gevoelige pakt CB hem misschien nog niet anagezien die minimaal 25 nodig heeft. wacht evt af en test morgen nog een keer met ochtend urine. bij mij liep het voor NOD ook op en toen na 5 dagen opeens weg dus ik zou zeker zelf erst een duidelijke streep willen zien of een positieve CB wat ik 2x ook helaas niet had
Lavendel gister nog niet knal maar wel al een stuk duidelijker. ik zal zo ff een foto maken en toevoegen. ik wou vandaag nog 1x testen en zien hoe die eruit ziet en dan vanaf daarna 2x per dag.

Depps is dit een zwangerschapstest? Of ovulatie? Ik zie t even niet haha. Ik zou nog twee merken kopen en dan morgenochtend testen. Waarom ging je testen? Had je klachten/vermoedens?
Ik ben er echt van overtuigd dat het weer raak is. Ik voel het gewoon. Zou wel snel zijn, meteen de ronde na de miskraam. Maar goed, genoeg verhalen hier dat het echt zo voelde maar niet zo blijkt te zijn, dus ik ben echt wel bang dat het niet zo is. Dat wordt dan een hele teleurstelling. Maar toch wil het niet uit mijn hoofd. Mn plas ruikt weer raar, weer vaag gevoel onderbuik, misselijkheid, slapeloosheid.
Gevoel en ratio zijn de hele tijd tegen elkaar in aan het gaan. Donderdag NOD :O Ik ga volhouden tot vrijdag (hoop ik), als donderdag de vloed niet al begint. 
Wel al ovulatietesten van Action ingeslagen voor de volgende ronde. 

@lepeltjelepeltje Het is hcg de gewone van sensitest dus niet de early. Ik verlies on de dag een mini beetje roze. Ook vreemde krampjes en heel boos op vreemde mensen die in de weg lopen afgewisseld met huilbuien thuis. 

@Feyre thanks! Het is een 25. Ik heb dit in 9 rondes nog niet gehad. Ik haal morgen nieuwe testen:).

Depps Ik zie een streepje! Gefeliciteerd! Ook alle andere zwangere dames gefeliciteerd.
Ik ben even afwezig geweest omdat ik er dan iets minder mee bezig was. Maar nu ik in mijn vruchtbare dagen kom, lukt het me toch niet meer om weg te blijven.. Is ook wel gezellig hier.
Ik had na mijn menstruatie weer een schimmel die na een paar keer canesten nog nog niet over was. Ik had gelukkig nog een 'pil' van de apotheek uit Frankrijk en dat heeft het eindelijk opgelost. Ik had vanaf het begin van die behandeling al wat eiwitachtig slijm. Nu al 5 dagen en vandaag heel veel. Veel meer dan eerdere maanden. Ovulatietest van vandaag gaat de positieve kant op, maar nog geen knaller. Mijn temperaturen zijn echt all over the place omdat ik echt snotverkouden ben. Die zitten dus al op mijn post-ovulatie temp. Ik hoop dus dat ik nog niet heb geovuleerd, want ik heb gisteren pas weer seks kunnen hebben. Was voor mijn vriend dus ook super lang geleden. Ik was helemaal verbaasd dat hij in de tussentijd zichzelf niet even "ontladen" had. Maar het ziet ernaar uit dat mijn ovulatie 4/5 dagen eerder gaat zijn dan vorige maanden. Met een beetje geluk heb ik dan deze maand ook eens een keer een cyclus van 30 dagen of minder.
Maar om even aan de voorzichtige kant te blijven zet ik mijn NOD op 19 november. Feyre kan jij mij dan weer aan het lijstje toevoegen?

Morgen word een lange dag tot ik thuis ben met een hele kruidvat aan testen;). J
ah irritant @dwaallichtje zit je ook niet op te wachten! Hopelijk blijft het nu netjes weg:).

Terug
Bovenaan