NOD november 2018

Vandaag nod wel veel buikpijn gehad vooral bij mijn eierstok is wel minder geworden.. 14 dagen geleden was mijn ei. Ga morgen testen.. had vrijdag al ren testje gedaan van action die was negatief.. of ik word morgenochtend wakker met een flinke ongesteldheid of een positieve test hoop ik!!

Als ik morgen voor de zekerheid nog een ovulatietest wil doen maar ik geen testen meer heb van de Action, kan ik dan morgen na het werk een test halen bij de Etos en dan nog testen rond 18.00uur? Zal dan dus wel een ander merk zijn..

Taartjuh.  Ik heb een cyclus van ongeveer 29/30 En meestal eisprong op dag 17. Ik begin met testen op dag 10 omdat ik hem dan niet mis als hij eerder is en leuk vind om te zien oplopen. 
Zodra hij echt donker wordt dan 2x per dag. Succes komende maand! 

Hier beginnen ondertussen de vruchtbare dagen.. helaas is vriendlief erg druk dit weekend en heeft hij dus een mega laag libido... hopelijk lukt het me om hem morgen wel te verleiden want ga ook nog eens 2 nachtjes met een vriendin weg.. kans voor mij is deze maand dus mega laag.. gelukkig is de ovulatie test nog niet positief dus is er nog een kans.. 

Mijn NOD was gisteren, maar tot nu toe nog geen ongesteldheid te bekennen. Gisterochtend een negatieve test, dus morgen maar nog een keer testen. Ben benieuwd.. 

Het lichte streepje van vrijdag wordt met de dag donkerder! Ik ben toch echt (weer) zwanger. Morgen clearblue digital en dan de vk maar bellen, wat ik best spannend vind aangezien ik er net 4 maanden weg ben.. 
dinsdag moet ik met de baby naar het cb. Moet ik daar melden dat ik zwanger ben? 

Goedemorgen allemaal,

toch maar even het forum op om te voorkomen dat mijn man helemaal gek wordt van mijn onzekerheden en buien ;-) Geen zorgen, ik kan goed met m praten hoor, maar met vrouwen onderling is het toch nét even anders...
Volgende week mag ik testen. Super spannend allemaal. Wij zitten in icsi traject en het is onze allerlaatste poging... We hebben een mislukte stimulatie, 2 mislukte terugplaatsingen (ongesteld geworden voor de testdatum) en een vroege miskraam (na 6 weken) achter de rug. Tussendoor steeds de effecten van hormonen spuiten/slikken en een aantal poliepen moeten laten verwijderen.
de dag na de terugplaatsing meteen last van kwaaltjes, maar dit keer erger dan de vorige keer. Nu is het weer afgenomen en dan gaat het malen... Vast heel herkenbaar ;-)
fijn om hier je verhaal even te delen en ik hoop voor jullie allemaal het beste!

WR gefeliciteerd!! Geen idee of je moet aangeven dat je zwanger bent, heb daar geen ervaring mee. Maar het lijkt mij niet noodzakelijk.  

Hier weer een negatieve test. Laat me dan maar gewoon ongesteld worden, dan kunnen we weer door met de volgende ronde... 

Terug
Bovenaan