NOD november 2018

Depps wat een mooi nieuws, gefeliciteerd!!
Spannend Lepeltjelepeltje! Wanneer kun je testen?
Ziet er mooi uit Feyre, ik zou gewoon nu al 2 keer per dag gaan testen ? dan mis je hem sowieso niet ?
De steken rond mijn eierstok zijn nu afgezakt naar mijn lies/been. Maar ik voel het ook nog bij mijn eierstok. Kon amper lopen net... Weet alleen niet of dit nu een goed teken is of niet ?

Kiimmm Deze maand vanaf dag 9 vorige maand dag 10 gedaan. vorige maand was me piek op dag 14 en 15. wou er gewoon op tijd bij zijn en hem niet mislopen. wou deze maand ook vanaf dag 10 doen maar ik twijfelde dus gewoon dag eerder gedaan

mttm Ik las in het oktober topic dat je vorige week nog eiwitachtig slijm hebt gehad en ook een knaller van een ovulatie test! Dan duurt het toch nog zeker een week voordat je positief kan testen?
Feyre bedankt voor het erbij zetten. Je lijntjes lopen inderdaad mooi op, maar volgens mij had jij vorige maand duidelijkere knallers. Ik ben gisteren bij familie geweest en heb toen niet kunnen testen. Ik weet dus (nog) niet of die semi-positieve ovulatietest van vandaag de toename voor de LH-piek of de afname ná de LH-piek is geweest. Gisteren zullen de zwemmers niet optimaal zijn geweest omdat het 1. 3 weken geleden was en 2. mijn vriend vorige week ook ziek is geweest. Ik hoop dat er natuurlijk iets goeds bij zat.
Pareltjuuh Balen. Maar 35 dagen is echt niet verkeerd hoor. Ik heb (voor de pil) ook altijd cycli gehad die wisselden tussen de 30 en 40 dagen. 40 dagen waren voor mij dan wel de uitschieters in stressvolle periodes, maar ik heb bijna nooit cycli gehad onder de 30 dagen. Alleen de eerste 2 cycli na het stoppen met de pil waren bij mij heel kort (21 en 23 dagen), maar ik denk dat ik toen niet eens een eisprong heb gehad en dat dit bij mij ontpil-verschijnselen waren. Sommige vrouwen hebben gewoon gemiddeld een iets langere cyclus. En dan zijn je uitschieters wat makkelijker boven de 35. Een vriendin van mij is trouwens arts en die zei dat een gemiddeld iets langere cyclus ook voordelen had, namelijk dat je waarschijnlijk tot op latere leeftijd vruchtbaar bent. Je komt pas later in de overgang omdat je eitjes later "op" zijn.

gefeliciteerd depss! Pfff dat hier die menstruatie maar snel gedaan is zodat we er terug kunnen invliegen!
ik heb ook vernomen dat mijn schoonzus net bezig is om kinderen te maken.. dat geeft mij eigenlijk nog extra druk..! Dit klinkt heel stom maar elke keer ik haar nu zie, denk ik: zou zij al...? En ben bang dat zij het aankondigt voor ons.. ? ik wil dit van me afzetten omdat ik hun dat ook echt gun maar ik kan het zomaar niet loslaten... kent iemand dit, beetje irritant, gevoel? Of tips? ?

We zitten al op 6 zwangere deze maand, gefeliciteerd voor alle dames! 
Lavendel, jij ook nog steeds dus?! Ik heb het niet zo erg als jij maar bij mij zeurt het nog wel een beetje. Heb het idee dat het per dag minder wordt, maar ik heb dit nog nooit eerder gevoelt..

Ja Mio, ik ken dat gevoel. Ik denk dat er ook een vleugje jaloezie bijspeelt als zij ineens eerder gaat vertellen dat ze zwanger is. Want eigenlijk wil jij gewoon de eerste zijn! Dus ik snap dat heel erg goed, is niks raars.

Ja Superjufffie het was 2 dagen helemaal weg en is nu weer terug... maar het zakt dus naar beneden ? Geen extra afscheiding oid, dus weet niet wat ik ervan moet denken...

Gefeli Depps! Dan kun je wel juichen hoor. Verlies je veel roze? dat lijkt me wel spannend, maar is mis innesteling? 
Mio, ik snap dat helemaal... reden waarom ik ook niet aan iedereen wil vertellen dat we bezig zijn, omdat ik bang ben dat het dan een soort competitie wordt. 
Oh ja een van mijn meest opvallende klachten is gevoelige borsten. Dat heb ik echt nooit. Maar nu wel en ik kon vannacht echt niet op mn buik liggen omdat ze pijn deden. Maar ja, mis is mijn systeem nog in de war van die miskraam... Vrijdag ga ik testen Lavendel. (Maar donderdag is NOD, mag ik dan al volgens het pact? Want ik ben niet zo erg goed in wachten haha). 
Wel gek die klachten, Lavendel. Wanneer is je NOD? Je had het al een paar dagen? Nog andere klachten? Kan het ook iets compleet anders zijn? Spierpijn ofzo? 

Terug
Bovenaan