NOD november 2018

Mio  ik heb dat ook hoor. Maar dan bij mijn 3 jaar jongere zusje. Heb sowieso altijd wel een bbetje een jaloeziecomplex gehad met haar. Ik gun het haar van harte, maar het blijft vervelend dat bij haar altijd alles "vanzelf" ideaal lijkt te gaan.
Daarnaast wil ik heel graag de familiewieg, waar ook mijn overgrootmoeder nog in heeft gelegen. Ik ben nu het oudste kleinkind wat bezig is met zwanger worden, maar ik hoop zo erg dat hij niet voor mijn neus wordt weggenomen... Hoe druk je je kan maken om kleine dingen...

Oh ik kan het me helemaal voorstellen Dwaallichtje! Ik hoop dat het lukt en je m krijgt. Ik ben enig kind, dus kan mijn eigen wiegje overnemen. En mijn vriends zus heeft al oudere kinderen dus de wieg daar staat ook al op ons te wachten...

Feyre Ah oké, over 2 dagen dag 10 bij mij dus dan ga ik ook maar eens kijken of  ik m kan vinden. Had jij nou ook dat je niet goed teste op die van de action? En wat maakt dat ie dan niet goed test? Vorige maand heb ik het ook met die van de action geprobeerd maar dat ding liep niet echt lekker door ofzo.. heb nog wel weet ovu testen van action nu maar miss handiger om toch ander merk aan te schaffen 

Bedankt dames, dat jullie het ook begrijpen! Ik hoop dat ik het toch een beetje van me kan afzetten want die druk is ook niet goed als je wil zwanger worden. (En ik ben soms al zo een stresskieken) ?

Ja vreemd hè Lepeltjelepeltje... Verder geen klachten oid, spierpijn kan het ook niet zijn. De pijn is nu weg, alleen nog een beetje zeurend gevoel bij mijn eierstok. Ik heb 12 of 13 november mijn NOD. Hoop dus maar dat het met mijn eisprong te maken had, of een vroege innestelling (aangezien mijn eisprong op de 16e dag van mijn cyclus viel) ?
Ik snap je heel goed hoor Mio, je wilt toch ergens graag de eerste zijn. Maar probeer het los te laten, misschien duurt het bij haar wel een jaar of langer.

Ik heb meestal 2/3 dagen last van eisprong. Een dag gezwollen buik en opgeblazen. Dan 1 dag sterke steken en lastig rechtop kunnen staan. Voelt dan als mijn eierstok. En dan nog een dag wat minder steken en nog wel pijn bij drukken op buik en intern bij seks. Is dit herkenbaar, of voelt het toch heel anders? Dat van de lies ken ik niet... maar hoor ik wel vaker hier op het forum. Ook als zwangerschapskwaal! 

Dat herken ik van voorgaande keren ook Lepeltjelepeltje, maar dit is anders. Het voelt veel pijnlijker, alsof er een mes in wordt gestoken oid. Ik hoop niet dat ik een ontsteking heb, dat bedacht ik me ook net... Zo eens kijken of ik koorts heb. En verder maar hopen dat het snel weg gaat, ik ga dinsdag lekker naar parijs! Niet zo’n zin om daar met pijn in mijn buik te lopen ? 

Dwaallichtje klopt vorige maand was het echt een knaller. ik zag hem en wist het gewoon. deze is nog niet zo fel als de knaller van vorige maand. volgens de app is me eisprong over 2 dagen. vorige maand dag 14 en 15 piek en op dag 15 eind van de middag ook zeurend gevoel dag erna was de test een heel stuk lichter. dus het kan nog haha
Kiimmm klopt de action bleef blanco bij me. terwijl de normale van sensitest een klein streepje had. ben dus gewoon doorgegevan met sensitest normaal en gevoelige en gevoelige 2besure. deze maand alleen 2besure testen en bij me piek doe ik nog die van sensitest erbij
Mio ik hbe er eigenlijk geen last van maja ben de jongste van 3 en me beide zussen hebben al een kleine en gunde het hun van harte want het is een lang en moielijk proces geweest voor ze. MAAR ik snap je gedachte wel. probeer gewoon blij te zijn en zet er geen druk achter want het komt wel en als je hierom gaat stressen kan het ook weer tegenwerken op het zwanger worden ^_^

Terug
Bovenaan