NOD november 2018

Hoi, hier ben ik weer. Paar dagen geleden iets gepost maar niet terug geraakt hier!
dus ik wacht ook nog steeds op mijn menstruatie. Ben al enkele dagen overtijd. Heb al getest maar was negatief. Normaal altijd cyclus van26-28 dagen maar ik had dus 4 oktober samen met verwijderen spiraal een lisexcisie gehad (iemand vroeg wat dit was toen; wel dat is het wegbranden van woekerende cellen die kankercellen kunnen worden) heb dan een dag of 11 veel wondvocht verloren en af en toe bloed. Ik weet niet of dit een reden kan zijn waarom mijn cyclus nu langer is... of in de war.. of door het verwijderen spiraal... ik heb wel constant krampen en denk soms JA! Nu is het daar... maar nog niks. Nu pas beginnen mijn borsten wat gevoeliger te worden...dus een teken dat ze er nu toch doorkomen of... te vroeg getest ???‍♀️ Het kan een mens echt gek maken he. En ongeduldig ?

proficiat aan de zwangere!

Nou geen idee wat ik nu moet denken... ik test vanavond nog maar een keer heb een uur voor testen ofzo ook wat gedronken dus miss toch effect.
Ik had eigenlijk wel een duidelijke streep of piek verwacht maar hij is dus minder als die van gister... als ik terugdenk had ik gister in de auto een paar steken links wat doortrop naar me rug. maar had niet het idee dat dit de eisprong was aangezien het een half uurtje maar was en daarna niks meer. maja baal nu wel als dit idd me eisprong was... we hebben gister geen seks gehad dag ervoor en daarvoor wel. misschien is die nog niet geweest en vind ik hem alsnog met doortesten. gaan het vanavond maar gewoon gezellig maken voor de zekerheid...

Lavendel die steken had ik gisteren ook. Al paar dagen wat krampjes en gister werd het iets heftiger. Toen ik op stond om naar de wc te gaan stak het, ZO pijnlijk. Net de messteken die jij beschrijft. Ik krimpte ineen en heb echt 5 minuten zo gestaan. Daarna was het ook over en nu weer het zeurende gevoel. Alleen is mijn verwachte ovulatie (in de app) morgen en was hij er vorige maand ook paar dagen eerder dan de app zei, dus ik denk dat het mijn eisprong was. Mijn bmm is sinds vanochtend ook weer hard, terwijl deze de afgelopen 4 dagen zacht en open was.
Kan het bij jou een eisprong zijn? Of heb je die al eerder gemeten/gehad?

ook nog maar met dezelfde urine de gevoelige van sensitest gedaan... die is wel duidelijker maar ook geen piek. maja kan die verder niet vergelijken watn heb die verder niet gedaan... als het deze maand niet raak is ga ik gewoon weer met 2 ovu merken aan de slag. irriteer me aan de onzekerheid. vanavond iig nog maar een keer testen *zucht*

Feyre ik heb ook altijd de dag voor men positieve test, een heel licht streepje! En dan de dag erna ineens een knalstreep dat ik denk: Wow dat gaat snel!
Ik heb trouwens net op internet ‘bachbloesems mix 69’ besteld. Bachbloesems hebben me vroeger ook al geholpen om rustig te worden als ik stress had voor iets. Deze is een mix als je ‘zwanger wil worden’ omdat het je rustig maakt, je geduldig wordt als het niet onmiddellijk lukt EN jouw jaloerzie beter kan plaatsen als er iemand in je omgeving zwanger wordt.. dat had ik nou net nodig! ? dus geen idee dames of het echt helpt! Maar aangezien de bachbloesems vroeger bij mij wel hebben geholpen, is het het proberen waard! 

Mio wie weet... maar dit had ik vorige maand niet. normale sensitest van niets naar "knal" (vond hem niet echt knal) toen ook verder gegaan met sensitest gevoelige en gevoelige van 2besure(die ik nu ook doe) en die gaven gewoon knal aan en toen liepen ze af. nu 2besure gedaan en die is minder als gister maar de gevoelige van sensitest is wel behoorlijk duidelijk. me temp is nog laag 36.7 vanmorgen maar voelde me bmm weer wel vanmorgen en was hard (moest nogsteeds moeite doen maar gister kwam ik er niet bij) afscheiding is ook nog niet doorzichtig geweest of rekbaar(rekbaar had ik vorige maand ook niet) nogsteeds melkachtig/wit. 

Kiimmm ik test ook altijd met Action en die werken bij mij echt goed hoor! Heb net nog voor de zekerheid een testje gedaan en had gisterenmiddag echt mijn piek!

Dus als.je nog Action hebt liggen gewoon gebruiken.. Zeker voor dat geld! Ik gebruikte ze zeker 2 keer per dag als ik een lichte streep zag want ik heb dus meestal smiddags mijn piek ipv savonds dus moest ik ook testen op het werk.

Terug
Bovenaan