NOD november 2018

[quote quote=10129225]Dat herken ik van voorgaande keren ook Lepeltjelepeltje, maar dit is anders. Het voelt veel pijnlijker, alsof er een mes in wordt gestoken oid. Ik hoop niet dat ik een ontsteking heb, dat bedacht ik me ook net… Zo eens kijken of ik koorts heb. En verder maar hopen dat het snel weg gaat, ik ga dinsdag lekker naar parijs! Niet zo’n zin om daar met pijn in mijn buik te lopen 

ik hoop dat t snel afzwakt en je geen last hebt in Parijs. Anders misschien morgen even de dokter bellen als t zo hevig blijft? 

Peanuth die is mooi ja. Misschien als het deze ronde nirt gelukt is dat ik de action nog eens probeer erbij. Welke app gebruik je voor de fotos?

Minty, ik had maandag avond een smiley op de CB test, net als dinsdagochtend. Dinsdagavond wat steken gevoeld, dus ben er vanuit gegaan dat dat mijn eisprong was. Stom dat ik daarna niet ben blijven testen... Morgenochtend voor de zekerheid nog maar een testje doen.
Lepeltjelepeltje ja misschien dat ik morgen even de huisarts bel als het niet weg is... Maar ik vertrek dinsdag heel vroeg, dus ga er vanuit dat ze morgen geen plek meer hebben. 
Feyre, als hij al geweest is maak je nog kans toch? Dan heb je netjes op tijd sex gehad. Maar vanavond nog een keer gezellig maken kan geen kwaad ?

Lavendel het rare is ik heb niks gevoeld en me temp is nog laag. Gister avond voelde ik me bmm met veel pijn en moeite maar leek wel gewoon hard te zijn. Fus snap er ff niks van. Sowieso gaan we nog door in het geval die nog niet geweest is. Is pas CD13 vorige maand tussen CD15 en CD17 me eisprong

[quote quote=10129197]mttm Ik las in het oktober topic dat je vorige week nog eiwitachtig slijm hebt gehad en ook een knaller van een ovulatie test! Dan duurt het toch nog zeker een week voordat je positief kan testen? 
Ik had inderdaad nog veel slijm, Dwaallichtje. Maar eigenlijk was dat al rond of na mijn NOD. Dus vandaar had ik de ovulatietest gedaan. Ik ga er wel nog steeds vanuit dat het mijn ovulatie was, maar dat was dus op dag 35 of zo. Vandaar dat ik soms ook nog even op zwangerschap test, omdat ik dit toch wel heel raar vind. Aangezien is dus weer een paar symptomen had, dacht ik toch even testen (ook al wist ik dat het geen zin had). 

Gewoon doorgaan Feyre, je weet maar nooit! Maar het is wel vreemd dat je verder geen aanwijzingen hebt voor een eisprong...
Het lichaam kan raar reageren... Ik weet ook niet meer wat ik moet denken. Begin nu ook last te krijgen van mijn onderrug. Zal het dan toch (nu al zulke vage klachten) of maak ik mezelf gek ? Ik denk het laatste ? Nog ‘even’ geduld hebben ben ik bang...

Terug
Bovenaan