NOD november 2018

Weekend opleiding gehad dus heel wat gemist. 
Gefeliciteeerd positieve testers!!!
Hier in mijn omgeving steeds meer zwangere en merk dat ik best wel jaloers op ben. Ik moet nog geduld hebben tot 14 nov

Geduld is niet mijn sterkste kant ?

Citrus  of de laatste groeispurt van de follikel. Ik heb ook vaak dat ik de dagen voor de eisprong veel stekende buikpijn heb. Op de dag van de eisprong zelf voel ik meestal niks meer. Ik zou zeggen dat hij morgen gaat springen. Die van jou zijn in ieder geval duidelijker dan die van mij.
En ik voel momenteel ok pijn linksonder. Weer links. Is al de 3e maand op een rij dat hij waarschijnlijk links gaat springen. Tenzij ik gewoon geen zenuwen heb bij mijn rechter eierstok en die gewoon niet voel.

Nog steeds geen menstr. Voel wel soms iets, weet niet goed wat ik dan voel. Soms n steekje bij Mn eierstok wat rugpijn en best wel spierpijn buik, geen idee hoe, want ik heb juist helemaal niks gedaan behalve op de bank gehangen ?. Ik vraag me af of ie dan morgen komt of niet. Heb net n plastic bekertje en n test klaar gelegd voor als ik vannacht naar de wc moet ?? of morgen.

Hoohoiiiii, 
ben er nogmaaaaaaals met een vraagje :)
Heb 5 dagen geleden mijn eisprong gehad, gebruik van gemaakt en gister voelde ik ontzettende wee-achtige krampen in mijn onderbuik wat zelfs doorstraalde naar mijn onderrug en benen. Het was een menstruatieachtige pijn en als ik niet zwanger probeerde te worden zou ik denken dat mijn menstruatie eraan zat te komen. 
Is dit iets met innesteling? Moet ik me zoegen maken? Is het juist een teken?
ojaa en ook vandaag nog moest ik rennen voor het stoplicht en bij het rennen kwam het ‘ongesteldheidsgevoel’ weer heel erg en later toen ik bukte en een zware weegschaal optilde ook...

5dpo is wel erg vroeg om iets te merken. Maar uitzondering zou kunnen. Vaak heeft een bevrucht eitje 7 yot 9 dagen nodig om in de bm te komen en in te nestelen voor je eigenlijk echt wat voelt

Terug
Bovenaan