NOD november 2018

Gefeliciteerd depps!!! Wat tof!! En toch nog een test kunnen scoren hihi. Geniet ervan! 
Hier vandaag een knaller dan knal ovutest. Bij het verkleuren kwam hij al en daarna spatte hij er vanaf. Vorige maand ook (gewone van 2besure) afgelopen dagen en dit weekend gebruik van gemaakt. Meer kunnen we niet doen ;)  gisteren had ik trouwens wel wat steekjes onderin en wat messteekjes in linkerborst. Het voelde iig alsof er wat aan het gebeuren was qua eisprong...spannend!!! 
Feyre, bij mij zijn de testen savonds ook stuk lichter, zit toch meer vocht en beweging overdag waardoor je avond iets anders kan testen, misschien morgen of overmorgen toch de knal. Ik zou niet vanavond nogmaals testen, als je afgelopen dagen sex hebt gehad en je vanavond weer gaat dan voegt het testen niets extra's toe en moet je tegen jezelf zeggen,"  leuk die testen maar IK heb gedaan wat nodig is ":)  komt helemaal goed meid. Ik snap dat je die dikke streep wil zien voor de bevestiging en daarom vanavond nog wil testen maar als hij lichter is dan is dat een teleurstelling. (Miss boor niks) Beter morgen weer. En vanavond tussen de lakens en overmorgen gewoon weer. Zet hem op! Laat je niet gek maken door de testen. 

Feyre ik heb gelezen dat niet iedereen de eisprong voelt en dat het zelfs per cyclus kan verschillen. Dat je het de ene keer wel voelt en de andere keer niet of minder. Maar als je testen de piek nog niet geven komt het misschien nog? Helemaal na vorige maand lijkt me dat het even anders kan zijn?

Mijn klachten waren 2x een paar druppels roze verlies. En ik heb een raare druk op mn onderbuik. Vandaag al de hele dag hoofdpijn. 
Mn borsten zijn iets gevoeliger en voor de rest nog niet zoveel:). Ik ga duimen voor nog veeeel meer positieve testen van de maand:).
Ik ben nu onderweg naar een etentje met de familie voelt zo raar dat je een geheim hebt;)

Citrus ik doe ze elke dag eind vd middag tussen 4 en half 5 meestal. Dit omdat ik vaak om 8 uur begin met werken tot 4 uur dus kan niet echt bij een gezin thuis testen ? test morgen wel weer we gaan het zien. Hopelijk als die geweest is was het voldoende. Straks nog ff bmm voelen. En als die nog niet geweest is blijven we er iig gebruik van maken.

Oja klopt.   Nee bij gezin lijkt me wat lastig haha. 
Ik doe ze rond 12u en soms ook rond 20uur maar dan stuk lichter dan de volgende dag weer  dus bij mij is het weinig doorslaggevend. 
Top Depps...even duimen voor ons nog haha. Nog 2 weken. Pfff 

Dit zijn mijn testjes. Vanmorgen om 11:15 een piek en was nieuwsgierig hoe hij savonds zou zijn omdat hij afgelopen dagen lichter is in de avond. En nog steeds een knal!! (Moet nog beetje drogen) zou mijn ei vannacht of morgen komen...dat is dan nog de vraag, maar goed...we hebben en gaan er alles aan doen. 
Alleen...wat zou die steken gister en vandaag dan zijn, het barsten van folikel? We gaan het zien :)

Terug
Bovenaan