Gefeliciteerd depps!!! Wat tof!! En toch nog een test kunnen scoren hihi. Geniet ervan!
Hier vandaag een knaller dan knal ovutest. Bij het verkleuren kwam hij al en daarna spatte hij er vanaf. Vorige maand ook (gewone van 2besure) afgelopen dagen en dit weekend gebruik van gemaakt. Meer kunnen we niet doen 😉 gisteren had ik trouwens wel wat steekjes onderin en wat messteekjes in linkerborst. Het voelde iig alsof er wat aan het gebeuren was qua eisprong...spannend!!!
Feyre, bij mij zijn de testen savonds ook stuk lichter, zit toch meer vocht en beweging overdag waardoor je avond iets anders kan testen, misschien morgen of overmorgen toch de knal. Ik zou niet vanavond nogmaals testen, als je afgelopen dagen sex hebt gehad en je vanavond weer gaat dan voegt het testen niets extra's toe en moet je tegen jezelf zeggen," leuk die testen maar IK heb gedaan wat nodig is "🙂 komt helemaal goed meid. Ik snap dat je die dikke streep wil zien voor de bevestiging en daarom vanavond nog wil testen maar als hij lichter is dan is dat een teleurstelling. (Miss boor niks) Beter morgen weer. En vanavond tussen de lakens en overmorgen gewoon weer. Zet hem op! Laat je niet gek maken door de testen.