NOD november 2018

Wow Aapiejj en Vlindertje bedankt nog ik lees het nu pas sorryyy haha. Het is dus gelukt ;) Hoe is t met jullie?
@Feyre hmm dat dacht ik zelf ook al... wat zou het dan kunnen zijn? Ik heb mezelf voorgenomen er niet zo mee bezig te zijn maar helpt ook niet echt mee dat mn lichaam nu zo raar gaat doen

Nou hier ook wat geks aan de hand hoor. Sinds gisteravond vreselijke lage rugpijn en buikpijn. Steken aan beide kanten van m'n buik met uitstraling naar m'n benen. Ontzettend weeig. Moeilijk uit te leggen. Ik zit nu op 8 dpo. Ik herken dit niet van eerdere zwangerschappen en wie weet is het heel wat anders. Begon zelfs al te denken aan nierstenen! De hele dag al aan de paracetamol en rustig aan gedaan. Bukken en opstaan vanuit de stoel is vreselijk ?

Lepeltjelepeltje: mijn NOD was gisteren, maar had Mn zinnen meer op vandaag gezet voor de zekerheid. Ik weet t niet meer zo goed.. mijn 2 cyclussen was beide keren een LF van 11 dagen. Nu zit ik op LF dag 14, als ik morgen wakker wordt al dag 15. Het is zo spannend. Miss wacht ik morgen overdag nog ff af en test ik eind middag, vanwege dat gevoel in Mn buik, is nmlk zon baal moment als je test en je 5 min daarna toch ongesteld wordt ?

dag 40... nog niets te zien. Vandaag veel momenten erg misselijk. Ga dinsdag ochtend testen als er niets veranderd. Hoop op iets moois, een mooi verjaardagscadeau! ?

Terug
Bovenaan