NOD november 2018

Vandaag of morgen NOD, weet het niet exact, dus nog niet getest vanmorgen.

Qua symptomen zou het kunnen, maar heb ik voor een normale ongesteldheid ook en die begint meestal in de avond, dus wil het liefst tot 7-11 wachten, als dat lukt ?

Yes wat leuk om weer over 2 positieve testen te lezen! Gefeliciteerd!
Ik ga nu (op dag 20) beginnen met ovulatietesten. Volgens de app zou ik woensdag of donderdag mijn ovulatie moeten hebben. Ben benieuwd of ik hem ga vinden! En tot die tijd maar de babydans uitvoeren. Weet niet meer wie dat zei maar het is wel een leukere term dan klussen ?

Wat een geweldig nieuws Eikeltje en WR, gefeliciteerd! 
Spannend Brittt, knap als je nog kunt wachten met testen! Ik zou het niet kunnen ?
Hopelijk heb je je eisprong snel gevonden Vlindertje! 
Vanmorgen een ovulatietest gedaan, uiteraard negatief. De pijn is nog wel aanwezig, maar wel wat minder. Ik twijfel of ik de huisarts zal bellen vandaag... of dat ik kijk hoe het vrijdag gaat als ik weer thuis ben. Denk dat ik even wacht hoe het vanmorgen gaat als ik naar mijn werk ga.

Kershje, hoe was he test vanmorgen?
dames, gefeliciteerd met julie cb test!!!
vanmorgen was mijn  temp nog laag dus denk vandaag of vannacht mijn eisprong gehad. vanavond voor de zekerheid nog tussen  de lakens en dan officieel  op het wachtbankje. spannende tijden hoor 

fijne dag ladys!

Gefeliciteerd dames met een positieve test!!

Zelf wacht ik tot 9-11 van de week af.. Ik ben wel heeel erg misselijk de afgelopen dagen. Ik ga op mijn verjaardag testen, hopelijk een leuk cadeautje voor mezelf haha :p

Terug
Bovenaan