NOD november 2018

Spannend hoor dames met de testen.. ben erg benieuwd ! 

Hier vanmorgen dus ontzettende pijnlijke borsten gehad en temp 36,9.. normaal is t bij mij 36,4.. nu net gewoon ander ondergoed aan moeten doen omdat ik echt een klont plakkerige afscheiding had (sorry voor praatje) maar heb ik normaal nooit. Afwachten maar. Hoop het zo erg....

Wat zie ik veel goede berichten voorbij komen.

als ik een gemiddelde pak van mijn cyclus lengtes zit ik op 26 dgn. En zal dan dinsdag mijn ovu hebben. Ben benieuwd of ik het met testen kan ‘vinden’. Afgelopen lengtes waren 22 en 29 dgn dus kan ook zo eerder of later zijn. 

Nou ik zit op 9 DPO en heb ineens vandaag veel last van steekjes. Nou zeg maar gerust steken. Onderin mijn buik en soms ook alsof het van onder bij me naar binnen schiet. Kan dit iets met innestelling te maken hebben? Wat voor symptomen hebben jullie gehad bij innestelling zwangere dames?
@Citrus ik had ook rond 4DPO roze warme wangetjes hahah

Spannend ashley! Als jij over een paar dagen positief test dan hoop ik dat die roze wangetjes een zwangerschapsteken was :)
De innestelingen van mijn vorige zwangerschappen is wat lang geleden maar had wel een roze streepje op 9dpo bij beide, weet ik nog. lees wel dat dit vaker niet dan wel voorkomt. 
Hou me op de hoogte! 

Hoi meiden,
Toch weer even een berichtje van mij. Vanmorgen had ik wat bloed, echt rood kleur. Was met twee keer vegen weer weg. Het is hier helaas niet bij gebleven. Vandaag telkens wat licht roze bloed in mijn inlegkruisje en met afvegen.
Vanmorgen was ik heel nuchter maar nu toch ook wel wat angstig. Ik had dit vorige maand ook, precies een week voor mijn NOD. Dat bleef toen dagen aanhouden en werd uiteindelijk gewoon echt menstruatie bloed. Verder vandaag echt mega last van opvliegers. Vest uit, ramen open en zelfs de deur van mijn klaslokaal. Om het vervolgens een uur later allemaal weer dicht te doen en mijn vest weer aan te trekken.
Op een of andere manier ben ik te nuchter voor een innestelingsbloeding. Ik geloof er niet zo erg in, vooral niet na vorige maand.
Woensdag mijn NOD, ik wacht het af.

Ik had ook hoop, maar nu niet meer. Bruinige afscheiding en temp daling. Zal wel zaterdag netjes op Mn nod komen. Echt kut. Ronde 10 was het.. 

Hmm, ben ineens niet meer zo zeker :( net een heel klein beetje donker bloed gezien, bijna niet noemenswaardig, maar het was er wel. Het was dus niet zoveel als normaal als ik voor ongesteldheid oud bloed heb. Ga nu toch ineens erg twijfelen aan wat ik allemaal voel en of het niet gewoon iets anders is...

Terug
Bovenaan