NOD november 2018

Jammer suikerspin! Ik had liever andere berichten gehoord ?
Ik heb net licht bloedverlies gehad, na het douchen met afdrogen kwam ik het tegen. Mijn NOD is woensdag dus het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Maar mijn gevoel zegt dat ik gewoon pech heb en door ga naar december. Verder voel ik mezelf gewoon goed! Op mijn rugklachten na. De onderkant van mijn borsten zijn wel wat gevoelig als ik er op druk maar ook dat link ik niet aan een eventuele zwangerschap. 
Vorige maand was ik er echt van overtuigd. Deze maand probeer ik mezelf een beetje te beschermen.

Jammer Suikerspinn.
MammavanB en  Superjuffie. Ik weet niet meer wie het zei, maar ik vond het wel passend. Je bent gewoon zwanger totdat het tegendeel is bewezen. Ik hoop het voor jullie.

Suikerspinn jammer ☹ hoopte op ander nieuws. Hopelijk in December meer geluk
Dwaallichtje de groene zijn idd duidelijk. Is gewoon vaag dat de blauwe dat niet zijn zelfde urine gebruikt en net zo gevoelig als de groene... maar ik test gewoon door. Helaas pas weer rond 5 uur.
Temp was vanmorgen eel 0.3 hoger ivm gister maar nogsteeds onder de 37 en me temp js altijd 37.1/37.3 na ovulatie dus ga ervanuit dat ie nog niet geweest is. Helaas ook wachten tot ik me bmm etc kan voelen miss kijken of dat morgen vroeg lukt voor ik naar werk moet

Hopen dat jullie deze maand nog positieve testen krijgen!! Komende maand heb ik wat meer rust aan Mn hoofd, wellicht krijg ik dan een positieve test! 

Balen Suikerspin :(
en wel gek toch, Superjuffie? Die bloeding nu... ben benieuwd. 
Ik heb net (het is NOD) getest met ochtendurine met een Actiontest. Er kwam een licht streepje. Bevestigt mijn gevoel. Maar vriend vertrouwt Actiontesten niet en ik voel me ook nog niet blij, want bang dat t alsnog doorzet, de menstruatie. Ik wacht dus af en zie of er iets gebeurt. Duimen jullie voor me dat het deze keer blijft zitten? 

Spannend lepeltjelepeltje! 
Ik duim voor jullie!

Ik had gister hele tijd steekjes en zeurend gevoel links onderin. En  nu rechts onderin.
Is dat ook ergens een teken van?
Mijn NOD is as maandag.

Groetjes 

Dat zei ik @dwaallichtje haha.@suikerspin he jammer zeg..bah.

Of gister of vandaag was mijn nod. Opnieuw positieve hcg test maar hij is nog niet knal (als in dat het streepje zowat even donker is als de controlestreep) wel zeurderige pijn onderin maar komt en gaat. Ik kan me herinneren dat vk bij de vorige zwangerschap zei dat dit je baarmoeder is die aan het oprekken is enz. Wanneer zouden jullie de vk bellen? Ik dacht zelf aan volgende week
Wat irri trouwens dat je op het forum telkens moet aanpassen om niet de oude maar de nieuwe berichten bovenaan te krijgen. Ben een leek op gebied van een forum ?

Terug
Bovenaan