NOD november 2018

Vandaag knallende hoofdpijn en zojuist een beetje bruinige afscheiding. Ik denk dat ik morgen of overmorgen gewoon ongesteld wordt dus. Balen! Op naar ronde 13..

Wat een verhalen weer. Ik ga straks achter de pc rustig reageren.
Net ovu test gedaan vind de groene zeker aanzienelijk minder donker als gister en eergister. We wachten af of morgen of de dag erna me temp gestegen is, dan weet ik het zeker. Blijf sowieso doortesten wie weet is het morgen opeens weer een piek ?

Lief Feyre! Ik hoop voor jou ook positief nieuws. Je maakt iig goed gebruik van je vruchtbare dagen. 
Spannend dw1987! Echt knap dat je kunt wachten... was t veel bloed? Anders kan het innesteling zijn?
en Joena!! Wanneer ga jij testen?
voor Zwemmer en de anderen door gaan naar december... toitoitoi! ❤️
Citrus ik had wel gloeiende wangen beide keren, breng het wel in relatie tot de bevruchting. Maar goed, kan ook wat anders zijn.
ik heb nog niks aangetroffen in mijn onderbroekje ?. Positief so far. Wil vooral morgen door, kan natuurlijk nog ineens doorbreken. En dan de week erna en dan de week daarna... ga volgende week de vk bellen als menstruatie uitblijft. Merk dat ik nog steeds niet blij durf te zijn, heeft even tijd nodig. Blijf dus nog even bij jullie hangen :)

Gefeliciteerd LepeltjeLepeltje! Ik snap dat je nu zeker wil weten dat hij blijft plakken, maar die onzekerheid ga je waarschijnlijk toch wel een beetje houden. Je hebt de eerste horde tenminste genomen. Je vroege miskraam vorige maand was natuurlijk heel rot, maar je weet tenminste dat je zwanger kan worden. Ik weet dat nog niet eens. Ik duim voor je dat hij blijft zitten!
Spannend Ashley-xxx!
Superjuffie, Zwemmer en Dw1987 voor zolang je nog niet doorbreekt is nog niks uitgesloten. Wel verveldend die extra onzekerheid natuurlijk. En de paniek van bloed zien is gewoon altijd naar.
Citrus je bent niet toevallig moe? Ik krijg ook altijd een rood warm hoofd als ik me extra hard heb moeten concentreren. Kan gerust een hele middag aanhouden. Maar ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is. 

Hebben jullie ook ineens veel sneller vet haar? Gebruik al bijna geen haarlak meer maar is echt na een dag al vet. Anders kon ik wel 3 dgn wachten met wassen.
En vanmiddag ineens warme rode wangen uit het niets  had het niet koud maar wel wat vermoeid. Inmiddels ook koud . 

Feyre  de groene lijkt iig beter zn werk te doen dan de blauwe! Ik hoop voor dat ie nog duidelijker wordt morgen en anders hopen dat de test gewoon wat minder goed reageerde maar dat je eisprong er wel aan komt!
Ikzelf had vandaag een super positieve ovulatietest. Ik denk dat ie nog wat donkerder kan worden maar t hangt in de lucht Volgensmij. Zelfs met de action test dit keer! Volgens mn app (womanlog) zou  zaterdag mn eisprong zijn. Ben erg benieuwd!

@Citrus zo spannend! Ik hoop het zo ook voor jou en natuuuurlijk voor iedereen hier. 
Balen voor iedereen die ongesteld is geworden :(
Mijn vriend ik en ik hebben een lekker bankhangavondje dus ik doe niet zoveel maar ik merk dat zodra ik opsta en ga lopen, ik de steken voel. Nouja we gaan het zien. Afwachten tot dinsdag. 

Terug
Bovenaan