NOD november 2018

Nee het forum is gewoon enorm 1993, ligt niet aan jou Mariekemom! 
Ik heb er nog een kruidvattest overheen gedaan en die was wel iets zichtbaarder. Nu hopen dat ie blijft zitten. 
Ik was vorige keer van plan met 6 weken vk te bellen, maar nu mag ik een vroege echo met 7 weken, dus bel volgende week als ie er dan nog zit. Ik doe nog even aan struisvogelpolitiek... 

Eerste bruine afscheiding vanmorgen. Denk dat de menstruatie vandaag of morgen wel doorkomt. Voor mij dus door naar de volgende maand.

Iedereen die deze maand nog succes kan hebben ook heel veel succes gewenst! 

Hier nog op de wachtbank. Had vandaag 2 weken geleden mn eisprong. Dus vandaag of morgen NOD.
Spannend wel. Durf niks meer te hopen!
Congrats to alle mama's in spe!

lepeltjelepeltje ik hoop het zo voor je! Ik ga duimen.
Ik heb nooit de vlk gebeld toen ik zwanger was maar als het weer zover is geef ik het wel aan als ik bel kijken wat ze zeggen.
Hier niks anders irriteer me echt dat me cyclus zo rasr doet... vanmiddag pas de ovu testen kijken wat die nu doen. Probeerde net me bmm te voelen en kon er WEER opeens moeilijk bij. Alleen puntje van me vinger raakte hem en hij voelde naar mijn denken wel zacht. Afscheiding lijkt ook iets te veranderen maar kan mezelf okk gek aan het maken zijn. Temp is ivm gister wel 0.3 hoger maar vind pas boven de 37 dat me ovu is geweest aangezien dit afgelopen 2 maanden ook zo was...
Hoop snel meer te weten, benieuwd of me temp omhoog gaat en wanneer. Wordt van me bmm en afscheiding deze maand iig niet veel wijzer ? en toch wel benieuwd hoe afwijkend de ovu testen vanmiddag zijn

Hoi Hoi 
Herkent iemand dit na eisprong? Ik heb sinds gisteren een enorm warm gezicht. Het gloeide helemaal en voelt heet. Ik hoop natuurlijk op dat het een seintje van mijn lichaam is dat mijn eitje bevrucht is :)  zelf herken ik het iig niet van gebruikelijk  symptoom na ovulatie. Maar goed...wat niet os kan nog komen haha. Zit op 3dpo waarschijnlijk. 

Spannend lepeltjelepeltje!

Ik heb steeds het gevoel dat ik ongesteld ga worden, zou wel heel vroeg zijn en ben dus continu aan het kijken of er niks is. Tot nu toe gelukkig niet! 
Net wel ineens felle steekjes in mijn tepels, nog nooit eerder gehad! Mijn tepels zijn nooit gevoelig dus het geeft me wel wat hoop ??

Terug
Bovenaan