NOD november 2018

zwemmer hoeveel is je temp daling?
Wij hebben overigens geen seks vandaag ook al is wss nu or vannacht of morgen me eisprong... hebben de afgelopen 4 dagen seks gehad 1 dag nirt en toen weer 2 dagen wel. Ook al ben ik bang dat we miss niet goed timen kunnen we gewoon ff niet meer. Pauze en morgen weer ??

Tnx Meiden!
@lepeltjelepeltje het was een wijsnagelgrote ongeveer. Meer was het niet en tot op heden niet weer dus ben weer wat gerust gesteld.
Mijn darmen draaien overuren en ongesteldheidsgevoel blijft en is al paar dagen..en dat heb ik normaal echt alleen bij doorbreken en dan is het pijnlijker. Zo lekker slapen. Ik denk dat ik de avond niet red met testen ;)

Dw1987, ik ben een beetje zenuwachtig voor jou.. Laat het weten morgen! Ik heb al weekend dus slaap morgenochtend uit, heb ik echt nodig. Daarna ga ik meteen op ‘t forum!

dw1987 spannend laat je het ons weten ben heel benieuwd!
Zwemmer hmm p.2 valt opzich nog mee maar weet niet hoe je temp het de maand door doet. Die van mij schommelt wel vaker tussen bijv 36.7 en 36.9 of 37.1 en 37.3. Ik zou de moed nog niet verliezen tot je echt menstruatie hebt.

Ik kom ook mee typen. Heel bizar, ik heb al vanaf een dag na de eisprong het idee dat het raak is. Heb een aantal symptomen die ik niet eerder had, zoals soort plopjes in buik (rommelende darmen? Heb ik echt nooooooit), af en toe wat gevoeligere borsten, krampjes, opgeblazen buik de hele dag. Daarnaast ben ik ineens snotverkouden (was ik ook bij mijn eerste kindje rond dezelfde tijd in de cyclus. Maar ja, dat wil niks zeggen en ik weet hoe je lichaam je voor de gek kan  houden. Maar toch ben ik er zo enorm zeker van dat het me beangstigd. Dit zo heftig denken en het dadelijk niet zijn... grote teleurstelling dan! Kan pas over een week testen dus zal nog geduld moeten hebben. Daarbij liggen klachten van PMS en vroege zwangerschap symptomen dicht bij elkaar...
Ik duim voor iedereen hier mee!

Terug
Bovenaan