NOD november 2018

Ohja en ik had eergisteren ineens heel veel slijm verlies. Was helder wit en wat dikker, maar niet droog. Ik weet dat dit niet van de eisprong is, want die heb ik duidelijk een week eerder gehad. Toen was t heel nat en doorzichtig. Sorry voor de details. Iemand een idee wat dat dan kan zijn?

@MammavanB een tempdaling van 0,1 zegt niks dus er is nog hoop!!! 

Mijn temp is vanaf de dag na de posiitieve ovu test 
36,4 - 36,7 - 37,0 - 36,9 -37,0 - 36,9 - 36,9 - 36,8 - 36,8 - 36,9(vandaag wel half uur vroeger als normaal gemeten). 
Normaal is mijn temp op dag van nod 36,6 en daarna schommelt die van 36,4 tot voor de eisprong 36,1
en raar na de eisprong heb ik normaal ook altijd een 36,7 ertussen.. nu niet... maar volgens mij zegt dit niks toch????? 

Daiss dat zegt niks nee ?
MammavanB 0.1 daling zegt ook niet veel. Vaak gaat je temp voor ms terug naar haast badale temp. Bij mij is die iets hoger tijdens ms en na ms nog lager.
Mijn temp wordt ik ook nog niet veel wijzer van. Gister ovu test minder duidelijk (maja die geloof ik ook niet meer helemaal) gister ook hele dag wat steken en in de avond een zeurende pijn bij de eierstokken dus dacht miss wel eisprong... maja temp is nogsteeds 36.7 gister 36.9 de dag daarvoor 36.6. Dus of hij gaat verlaat omhoog... of de ovulatie blijft uit of is extreem vertraagd... nu al CD18 en nog niks...
Ik baal hier zo van dat een mk je cyclus zo van slag kan maken. Ben boos op mezelf en me lichaam ik heb niet gevraagd om die rot mk dus moet ik maar extra gestraft worden met een k** cyclus en kunnen we nog niks. Als ik serieus 4 tot 6 weken moet wachten voor die normaal is wordt ik gek!

Feyre een keer een eisprong op CD18 of later is niet meteen abnormaal. Het schijnt zelfs zo te zijn dat mensen met een superregelmatige cyclus nog wel eens de eisprong op een andere dag hebben. En ja, misschien is je cyclus een beetje verstoord door wat er met je lichaam is gebeurt vorige cyclus. Geef het iets meer dan een paar dagen om daarvan te herstellen. Het klinkt alsof je het emotioneel ook nog niet helemaal hebt verwerkt en stress kan ook nog eens de eisprong verlaten. Dit is allemaal normaal. 
En ik denk dat hier veel vrouwen zitten die harstikke blij zouden zijn als ze een keer een eisprong hebben onder de 20 dagen. 

@feyre waarom test je niet met de clearblue? Die is zo makkelijk !! Mijn eisprong verschilt tussen dag 16 & dag 19 ik voel vaak een beetje mn buik vanaf dag 15 en dan test ik! Smiley is dat de piek er dan binnen nu en 12 uur aan komt! Vaak als ik sochtends positief test gaat mijn temp na 2 dagen omhoog.  Voor mij was dat veel duidelijker dan die staafjes met strepen. 

Feyre ik sluit me aan mij dwaallichtje. Ik heb een cyclus van rond de 35 dagen. Heb een paar keer gedacht dat die iets korter werk (33 en 31) maar de laatste 2 keer zit ik weer op 35 dagen en deze maand eisprong op dag 22. 
Ondanks dat het redelijk regelmatig is, baal ik er wel van dat er mensen zijn met een cyclus van 28 dagen. 
Heb inderdaad een beetje vertrouwen in je lichaam. Daarbij geloof ik ook wel in uitgaan van het positieve van je lichaam in plaats van dat je ertegen gaat vechten. Het komt echt goed! Op basis van de foto denk ik dat je je eisprong al hebt gehad en dat je ondertussen op het wachtbankje zit.

Terug
Bovenaan