NOD november 2018

Zoo dan. Werd ik om 4 uur vanacht wakker met een mega honger gevoel. Dit ken ik echt niet. Alles deed er zeer van maar had geen zin om te eten dus gelukkig weer in slaap grvallen maar vanmorgen was het gevoel er nog steeds. Heel bijzonder dit

Eens! Geef je lichaam de tijd en probeer het wat los te laten ja. En na een miskraam kloppen de waardes vaak niet dus hebben de ovu testen ook geen zin, dat blijkt ook. Miss allang je eisprong gehad idd, of je slaat over en dat heeft altijd een goede reden. Je lichaam moet er ook weer klaar voor zijn. 
Ik heb een cyclus van zo rond de 29 dagen, sorry vlindertje, en eisprong op dag 18. Miss dat hij dan nu 32 dagen is...kan.
Dames...hoe staat het met de positieve testen ????

Ik ben wakker en uitgeslapen, kom maar door met die positieve testen!
Gisteren vertelde ik nog dat ik niet zo in innestelingsbloeding geloof, vraag me niet waarom. Waarschijnlijk doordat ik vorige maand bij het eerste beetje te vroege bloed enthousiast was, wat helaas elke dag meer werd en uiteindelijk een menstruatie werd. Nu geloof ik er misschien toch iets meer in. Heb het gisteren bij gehouden: ‘s Morgens rond 7u helderrood na het douchen. Kwam er langs met de handdoek, daarna was het over. ‘s Middags tijdens het plassen heel lichtroze met afvegen en gisterenavond rond 18u nog een keer helderrood met afvegen. Sindsdien niks meer te zien. Ik vind het nu wel spannend eerlijk gezegd..

Feyre nog even over je temp, zodat je daar miss ook wat meer rust over krijgt.. 
Ik lees telkens dat je het gek vindt omdat hij normaal nboven de 37.2 a3? Is..zoiets.. Maar ook daar moet je je niet aan vast klampen, want wat is altijd? Hoelang hou je het bij? Nu een maand of 3? Ik hou het al 6 maanden bij en ook altijd nu zo rond de 37.3 maar nee...na de eisprong was hij dit keer 2x op 36.9, 37.0 en nu al 2 dagen op 37.1 pas! Dus ook je vastklampen aan wat je "altijd" hebt heeft verre van zin, vooral omdat dat pas 3 maanden is. Het enige wat je wel kan doen is seks hebben en dat doe je. Succes. Komt goed, is het niet deze maand. Dan de volgende of erna. Je kan zwanger worden in ieder geval :)  

Hè meiden. Sorry, ik laat jullie en mezelf nog even in spanning. 
Mij heb zo afspraak bij de dokter. Niet voor zwangerschap ?.  Als ik daar van thuis ben ga in hem doen. Hebben we iets meer rust en geen haast...wel meer spanning haha.
tot straks!! Dan reageer ik ook even weer op de rest!

Jeetje hoe houd je het vol. Ik wacht met spanning af. 
Feyre, het komt goed! Misschien moet je zelfs even een maandje niet testen? Je eisprong is echt wel geweest en je hebt sowieso genoeg seks rond je vruchtbare dagen. En je kunt zwanger worden. Het komt echt goed!! 
MammavanB ook spannend zeg! 
Superjuffie, wanneer is jouw nod? Ik moet dat plaatje even opsnorren en opslaan geloof ik! 

Jeetje dw1987, wat knap dat je dat kunt! Ik hoop echt zo dat het positief is voor je. Hou ons op de hoogte hoor. Ik zit de hele ochtend al het forum te verversen omdat ik positief nieuws wil zien haha.
Mijn NOD is as woensdag lepeltjelepeltje. Gelukkig ga ik morgen een weekend weg, kan ik even alles ontvluchten. Behalve als ik toch nog bloed blijf houden, dan ben ik bang dat ik er toch nog teveel mee bezig ga zijn.

Terug
Bovenaan