NOD november 2018

Goedemorgen!
Dw1987 wat spannend!! Ik zou echt niet zo geduldig kunnen zijn. Laat je het ons weten?
Superjuffie voor jou ook spannend! Als je nod woensdag pas is dan kan dit bijna nog geen begin van een menstruatie zijn toch? Eerder een innesteling. Fijn weekend gewenst!! En hou ons op de hoogte!
Hier doodmoe wakker geworden na toch een hele goede nacht slapen. Buikpijn en steekjes. Geen bloed meer te zien (gister een klein beetje met afvegen) maar ben er toch wel redelijk van overtuigd dat het vandaag nog wel zal doorzetten. Gelukkig staat het weekend voor de deur. Mijn menstruatie duurt altijd maar 2 dagen maar is vreselijk heftig. Vooral de buikpijn..bijna niet te doen. 

Klopt Lizzje. Alleen dacht ik dat vorige maand ook. Toen had ik dit ook, weliswaar een dag eerder dan deze maand. Het bleef toen tot aan mijn menstruatie en op de dag van mijn menstruatie braken de dijken. Daarom ben ik nu ook een beetje ‘bang’. Mijn menstruatie is ook altijd zo heftig, echt verschrikkelijk! Sterkte de komende dagen!

Sterkte lizz..
ik heb 11 uur geslapen. Was zo ontzettend moe. Temp 37.1 weeer maar net wel een veeg rood bloed. En krampen en zere onderrug dus zal wel begonnen zijn. 

Voel mij nu echt rot. Zijn in januari begonnen. Begin de moed wel echt te verliezen. Mn vriend was vorige keer ook echt wel verdrietig dus die moet ik het ook Nog vertellen. 

Nou, helaas was de test spierwit. ? even van Mn wolkje afstappen maar...en verder wachten..laat het even bezinken en later reageer ik wel even verder.

ElsieJoy. Dankje. Ik zit nu op dag 21. Met action test nog geen ovulatie gezien. Vervelend als de cyslus zo onregelmatig is he! Gebruik jij alleen test om ovu te bepalen of nog meer?
Feyre ik vroeg me inderdaad af of dat het geval kon zijn. Dat innesteling mis is gegaan. Heb normaal echt nooit klachten en toen ineens vanalles! Ben benieuw hoe het nu gaat.
Aah wat naar Zwemmer! Kan me goed voorstellen dat het steeds verdrietiger wordt als het niet is gelukt.

Goedemorgen dames!
Ik ben weer terug na een paar dagen Parijs, maar man man man wat een berichten...
Was wel even fijn om totaal niet met mijn NOD bezig te zijn, maar gewoon lekker te kunnen genieten met elkaar.
Voor alle zwangeren, gefeliciteerd! Wat een super mooi nieuws ?
Ik heb vanaf dinsdag geen steken meer gehad (mocht ook wel tot bijna een week NA mijn eisprong). Wel ben ik al een paar dagen veel emotioneler en heb ik sinds dinsdag gloeiende rode wangen, kent iemand dat? En is dat een goed teken?
Volgende week dinsdag mijn NOD, spannend ?Verder totaal geen lichamelijke kenmerken voor een eventuele zwangerschap, lijkt me ook niet zo’n goed teken ben ik bang...

Goedemorgen allemaal, 

Ik ben helemaal nieuw hier. Zo spannend allemaal. Wij zijn pas een paar maanden bezig met proberen om zwanger te worden. Aankomende maandag is mijn NOD. Nu ben ik zondag jarig, dus leek het ons leuk om dan toch al stiekem een test te doen (zonder al te veel verwachtingen natuurlijk) 

Deze maand toch al wel een paar dingen gemerkt waardoor ik extra hoop dat het nu raak zal zijn. Zo val ik al 4 dagen op de bank in slaap, en heb ik erg gevoelige borsten. Daarnaast ook al best misselijk.. (is dat niet alleen al veel te vroeg?) en vorige week een hele lichte bloeding gehad van 1 dag... Zou het dan toch?? Of zou ik gewoon zo graag willen dat ieder mini dingetje onder een vergrootglas ligt?

Leuk om hier met andere vrouwen te kunnen kletsen die in hetzelfde schuitje zitten! Het liefst zou ik het van de daken willen schreeuwen dat we bezig zijn, maar wil het ook zooooooo graag even voor onzelf houden.

Terug
Bovenaan