NOD november 2018

Wat een mooi vooruitzicht AappiieJ! 
Zojuist wat roze bij het afvegen... niet zo’n goed teken ben ik bang! Dinsdag mijn NOD, dus te laat voor een innestelling toch? Vorige week dinsdag (30 oktober) heb ik mijn eisprong gehad. Net ook wat krampjes gehad, dus ga er maar vanuit dat mijn menstruatie door gaat zetten ? Nu snel slapen en hopen dat het morgen weg is...

Vanmorgen weer wakker geworden met gevoelige borsten. Temp was 36,9 weer.. de 31ste een positieve ovulatie test in handen gehad dus ik denk dat ik dinsdag of woensdag dan een test kan doen? Denk dat eerder geen zin heeft ?

OMG!!!! Wat ben ik zoooooo blij voor je!! Wauw! Wat zal jij je gelukkig voelen! Toppers! 
Dan alleen nog even je symptomen graag  op een rijtje hihi. 
Virtuele knuffel!!! Xx

Gefeliciteerd @joena! Wat super! Leuk om weer blij nieuws te lezen!
Wij wachten toch iets langer met testen. Mijn ovulatie was ook laat dus, vandaag 2 week geleden gaf test in de ochtend aan dus zou pas daarna zijn geweest. Denk dus verstandig even langer te wachten en meer zeker te zijn van hcg hormoon. 
Positieve: nog steeds niet ongesteld en ook nog steeds niet het oud bloed gehad in de vorm die ik normaal heb.. we blijven hopen!

Meiden bedankt allemaal!! Hier sinds 0545 al wakker, kon niet meer slapen erna hahaha. Ronde 10 heb ik net geteld. Mega welkom!! En mega onwerkelijk... 
@Citrus: nu duim ik voor jou!!!!!

Terug
Bovenaan