NOD november 2018

Joena Wat geweldig! Gefeliciteerd!
Lavendel Op deze site staat dat de innesteling meestal tussen de 5 en 12 dagen na de ovulatie plaatsvindt. Je bent dus zeker nog niet 'out'. Maar weet jij hoe lang je luteale fase is? Ik had ook al een keer op dag 9 spotting en toen werd ik helemaal enthousiast. Ik bleek alleen die maand een LF van 10 dagen te hebben, dus bij mij zette het helaas door. Ik duim voor je dat het niet doorzet.
LF= luteale fase (de tijd vanaf je eisprong tot aan je menstruatie)
FF= kan staan voor Follicaire fase (tijd van menstruatie tot eisprong, maar ik gebruik het vaak om een app aan te duiden (FertilityFriend). Dit is eigenlijk een internetsite waar je je temperaturen, cervixslijm en symptomen op bijhoud en dan rekent de app uit op welke dag je dan je ovulatie hebt gehad op basis van al die gegevens. Is handig om inzicht te krijgen in een onregelmatige cyclus.

Joena wat super! Gefeliciteerd!!

het is dat ik ongesteld ben geworden gisteren maar ik voel mij ruk. Hoofdpijn, misselijk, knijpende maag maar prima honger en eetlust. Totaal geen menstruatiekrampen die ik normaal heb en vooral zooooo moe. Al twee dagen 11 uur geslapen tegenover de normale 7-8. Zal wel virusje zijn. 

Ik kon het niet laten om toch nog even te kijken op het forum terwijl ik had afgesproken om pas maandagochtend weer te kijken. 
Maar wat ben ik blij dat ik het gedaan heb! Gefeliciteerd Joena!! Ik ben echt heel blij voor je!!

Gefeliciteerd Joena! Wat gaaaaf! Wat zal je ontzettend blij zijn!
Ik zat gisteren op een babyshower waar een andere vriendin vertelde dat ze zwanger was. Het was niet gepland en eigenlijk een verassing. Ik heb in de auto op de terugweg ontzettend lopen huilen! Ik gun het iedereen een miljoen procent maar goh wat had ik het even moeilijk. Gelukkig was mijn mannetje super lief. Hij zegt a masterpiece takes time, en wij krijgen een masterpiece. Traantjes afgeveegd en weer door. 
Xxxx

Terug
Bovenaan