NOD november 2018

Wow ik weet niet waarom mijn lap tekst zo gigantisch groot is maargoed..
Hier heb ik even helemaal nergens meer “last” van behalve vreetbuien niet normaal. Ik heb gewoon de hele dag door honger en het liefst in vette hamburgers enzo echt niet normaal. Helpppp 

Superjuffie fijn weekend! Leuke dingen!
citrus veel plezier met de sushiavond! Vega is ook heerlijk!
joena, oeeeeh wat spannend en wat ben je kalm...
snackworteltje ik hoop nog steeds op samen zwanger zijn, houd de moed erin. 
Hier gaat t even niet zo lekker. Superduizelig en misselijk en last van mijn rug en moest de hele dag laminaat leggen bij een vriendin. Nu thuis en koppijn en moe en emotioneel. Vorige maand had ik de dag voor mn vmk ook hoofdpijn, moe en emo... nu ben ik daar extra emo van omdat ik bang ben dat t morgen weer misgaat... hoop dat ik gewoon iets teveel heb gedaan vandaag. 

Snackworteltje. Hier net zo mijn2 beste vriendinnen hebben al een kleine, door de pil heen. En verderr omgeving bevalt de 1 na de ander en op fb lees je weer nieuwe zwangerschapsaankondigingen. Ik wil ook :(. Nu zijn we vandaag een 2e bezichtiging in een klushuis wezen doen. Gaat wrsl door maar klussen met een buik word ook niet zo handig natuurlijk haha. Eerst maar rustig afwachten hoe alles loopt.
Hebben jullie ook een lijst met afkortingen erbij? Ik volg soms anders echt niet waar het over gaat haha.
Weekend over en dan wachten op wel of geen menstruatie.

Oh wat spannend van t huis! Wij heel erg in dubio of we huidige huis verbouwen. Maar zie er wel tegenop, want wij zouden dan tijdelijk in ander huis moeten wonen en veel gedoe...
zouden jullie klussen terwijl je nog in je oude huis woont? 

[quote quote=10131207]Hebben jullie ook een lijst met afkortingen erbij? Ik volg soms anders echt niet waar het over gaat haha. [/quote]
???zo herkenbaar  

Leuk om steeds zo mee te lezen :)
Hier is het wachten dan einduluk bijna voorbij... Zondag mag ik testen.
Allerlei kwaaltjes gehad, maar steeds voor een paar dagen... Wat nu wel flink aanhoud zijn gevoelige borsten. S avonds blij als mn bh uit kan... ? Vast een goed teken. 
Goed weekend allemaal!

Ik denk inmiddels dat je een zwangerschap niet kunt plannen. Dus wel of geen klushuis: als je de wens hebt voor een baby zou ik ervoor gaan. 
Wij hebben alles ‘perfect’ op orde. Een verbouwd huis met genoeg slaapkamers, goede financiële situatie, uitgereisd en -geraasd. En nu? Nu is het wachten op het baby’tje in mijn buik :) 
Ook met een klushuis, met een studie, met een switch van baan, met geen vast contract kun je er prima voor gaan. Je past er wel een mouw aan. Als je (naar mijn idee) een stabiele, liefdevolle relatie hebt, een kindje alles kan geven wat het nodig heeft, zowel fysiek als in liefde, dan komt het echt wel goed! 

Terug
Bovenaan