NOD november 2018

Hey, Ik ben nieuw op het forum en het lijkt me leuk om ook mee te praten in deze groep. Ik heb nog niet alles gelezen en met ruim 80 pagina's heb ik nog wat te doen.

Ik ben 24 jaar en mijn man 26 en wij proberen nu een eerste kindje te krijgen. Ik heb ruim 10 jaar de pil gebruikt en in september ben ik gestopt. Mijn eerste cyclus was 33 dagen dus daar heb ik nu mee gerekend en dan zou mijn nod 16 november zijn. Erg spannend!

Vanochtend zag ik voor het eerst een licht streepje op de ovu test. Hoeveel dagen hebben jullie dat er iets te zien is? De dagen hiervoor waren ze allemaal wit. Als ik het goed begrijp kan het streepje nu met de dag donkerder worden? Heb die van de action. Als we om de dag seks hebben zou het goed moeten gaan toch? 
Mijn cyclus is onregelmatig en lang en ik voel de eisprong niet. Dus probeer er op deze manier achter te komen. 

Dit huis moet wel bijna volledig gestript en opgebouwd worden maar uiteindelijk is het dan wel ons paleisje ? met badkamer an suite en walk in closet woeeeh.
Plan is dan in 2 maand de slaapkamer en keuken in ieder geval klaar te hebben en mijn trimsalon en er dan gaan wonen. Zitten nu in huurhuis en willen zo kort mogelijk dubbele lasten hebben.
Alwel lekker inspiratie opdoen over kleuren en materialen. Word echt wel een zware klus maar samen moet het kunnen.
Ik heb stiekem wel et gevoel dat et mogelijk raak is deze maand. Steeds zon zwaar drukkend gevoel onderin, heel anders dan menstruatieklachten. Verder weinig klachten eigenlijk alleen wat vermoeid ondanks sdat ik net vakantie gehad heb haha

Diede, het moeten echt donkere streepjes zijn. Ik heb ze ook gebruikt van de action eb na 9 dagen testen had ik echt een knal streep. Je ziet dat ook gelijk opkomen ipv over 2 min kijken of er tuurstreepje is..

Diede ik heb 4 dagen ovulatietesten gebruikt, maar ik wist redelijk goed in te schatten hoe lang mijn cyclus duurde en dus wanneer ik moest beginnen met testen. Vorige maand heb ik het ook gebruikt en toen vond ik ze wel lastig te interpreteren. Vergt even wat behendigheid in wanneer is de streep voor jou donker genoeg zeg maar.
@Aappiej hierbij vast een begin van de woordenlijst:
Nod = niet ongesteld dag (dag dat je eigenlijk ongesteld hoort te worden maar dat hopelijk niet zo is.
Dpo = days past ovulation
Klussen / babydans = seks
Mis ik er dan nog een paar?

Haha Joena. Tja, niet zoveel te melden hier, vandaar. Pas 4dpo..bijna 5! Whaha. En vandaag dan weer absoluut geen gevoel dat het raak is, had ik wel even. Maar goed. 
En ja hoor, heerlijk genoten van de sushi! Vriendinnen hadden het besteld dus nergens rekening mee gehouden haha en zelf ook gewoon lekker van alles en nog wat gegeten, echt goddelijk lekker van genoten. En ook 1 glaasje bubbels! Hmm 
Nu lekker slapen, we waren zo moe dat het nu geen latertje is geworden. Morgen weer kinderfeestjes en Sint Maarten lopen. Brrrr. 
De dagen kunnen niet snel genoeg gaan haha.
Slaap lekker dames en Joena...ik duim!!

Xx

elsiejoy dat had ik idd ook met ivm haha. Ik dacht dat het lijstje zo aardig compleet is hihi. Ik wil tot woensdag wachten of ik menstrueer ofniet en dan kijken wanneer testen. Spannend 

Terug
Bovenaan