NOD november 2018

Lavendel Je LF blijft meestal ongeveer gelijk, dus zal waarschijnlijk 12 dagen zijn plus of min 1 dag. Hij kan overigens ook 13 dagen zijn geweest, want vaak ovuleer je nog dezelfde dag als de positieve ovulatietest. Hiervan uitgaande denk ik dat je waarschijnlijk dag 29 je menstruatie kan verwachten, of niet natuurlijk. De lengte van je LF zegt niks over wanneer het embryo innesteld. Alleen als je vaker spot voor je menstruatie en je LF is kort dan wordt de kans groter dat het bloed van menstruatie is en niet van innesteling. Betekent dus niet dat het alsnog een innesteling kan zijn. Ik hoop voor je dat het stopt.

Dank je voor de duidelijke uitleg Dwaallichtje! De voorgaande keren kwam mijn menstruatie ook op dag 29, dus ga er vanuit dat dit nu weer zo is.
Ik heb wat krampjes, maar geen roze afscheiding meer gezien. Afwachten dus, al ga ik er maar vanuit dat ik gewoon ongesteld word (dan kan het alleen maar meevallen). Ik ben al lang blij dat mijn cyclus direct na het stoppen van de pil zo regelmatig is.

Dwaallichtje nope 36.8 niks veranderd. Stop met de ovu testen en wacht wel gewoon af. Nog geen eisprong gehad dus zie het wel of en wanneer deze komt. Anders pas over 7 weken weer eens met ovu testen proberen. Las ook net dat je blijkbaar je mk bloeding niet als CD1 mag tellen maar pas de menstruatie daarna.

Ben nieuw hier!! Hallo allemaal!! Ik ben olijfje (alias) ben midden 30 en mama van een 5 jarige meid. Wij zijn het ook weer aan het proberen. Dus weer spannend. Eigenlijk spannender dan de eerst x eerlijk gezegt. Zijn er meer die dat zo ervaren?? 
Liefs. 

joena gefeliciteerd .
Ik word alleen maar depri hier. Zit inmiddels op dag 46. 2x getest 2x negatief. Ga maandag de huisarts bellen want word er moe van dat het zo'n enorm lange cyclus is en die onzekerheid. Voel niets bijzonders in mn lijf. 

ElsieJoy tjah of me lichaam schoon is weet ik dus niet. Bloed laten prikken toen ik negatief testte de 1e keer en de dag erna is het bloeden begonnen HCG syond toen op 3.5 dus of het nu weer 0 is geen idee. Me HA weet niet dat ik een mk heb gehad en heb me ook nooit aangemeld bij de vlk was pas 5 weken dus technisch gezien een vroege mk. Had ik niet getest had ik gewoon gedacht een ms met cyclus van 32 dagen. Is nu gewoon nog niks te bekennen dus merk het wel. 

Terug
Bovenaan