NOD november 2018

Jeetje SaMee ik kan begrijpen dat je er helemaal klaar mee bent... Snel naar de huisarts, wellicht is het te verhelpen. 
Feyre afwachten en proberen het deze ronde een beetje los te laten. Na je volgende menstruatie gewoon weer aan de slag met ovulatietesten! Al snap ik heel goed dat je alles zo snel mogelijk weer op orde wilt hebben.

Lavendel ga ik ook doen. We houden het gewoon gezellig en zien wel. Ik houd me NOD aan en gooi de 24e er gewoon een test tegenaan. Als die negatief is doe ik het gewoon 1x per week zolang ik niet ongesteld wordt. Ik ben gestopt met bmm voelen afscheiding checken en ovu testen. Houd het puur op tempen nu. Met om dr dag seks zou het goed moeten komen.
Was gister gewoon zo down. Voelde me alleen en niet geheel gehoord. Helaas ook woorden over gehad met me man. Voel me nog niet echt heel happy om eerlijk te wezen maar trekt wel bij.
Als ik vanavond zin/tijd heb pas ik het lijstje ff aan.
Joena gefeliciteerd!

Eigenwijs hoe ik ben heb ik een test gedaan.. (geen early) en eerst 1 streepje.. na een uur weer gekeken en ik zie een heeeeel licht streepje. In de bijsluiter staat niks over dat niet meer geldig is..heb een test van action. ik vind t maar spannend.. woensdag maar ff met ochtend urine testen..

Verstandig Feyre, laat het deze maand gewoon wat los. En een baaldag is heel normaal... je kunt je soms zo onbegrepen voelen ?
Mammavanb spannend!! Woensdag weer testen! Wanneer is je NOD?
Ik baal ook heel erg, vanmiddag veel bruinverlies, dus mijn menstruatie zal wel doorzetten ? Op naar de volgende ronde ? Hoop dat het stopt, maar ik heb eigenlijk geen hoop meer...

Elsiejoy, dat doe ik ook niet.. moet wel zeggen dat ik dit nooit eerder heb gehad, een later streepje. Maar woensdag is mijn nod en dan weer testen.. ga er wel vanuit dat negatief is dan valt de teleurstelling mee.

Ik blijf stiekem al jullie verhalen mee lezen!
Ik hoop voor alle meiden dat het snel mag lukken en als het dan lukt worden jullie vast super lieve mama's met zoveel toewijding!
Wij zelf zitten in ronde 2.  Ook al doen we het een beetje "losjes" nog. 
Niet veel haast, ik ben 24 jaar mijn vriend bijna 27 en hebben afgelopen maart onze eerste "groten mensen woning" gekocht.
Met 3 legen kamertjes begon het bij ons toch te kriebelen .
Cyclus van gemiddeld 31 dagen, 19 oktober ongesteld geweest. 
23, 24, 31 oktober, 3,4 en 7 november geklust. Ik geloof zondag de 4e mijn eisprong gevoeld te hebben. 

Als het goed is moet ik 20 november ongesteld worden.

Terug
Bovenaan