NOD november 2018

Hmm ik heb de hele dag al het gevoel dat ik ongesteld moet worden... een zeurende menstruatie achtige pijn onderin mijn buik. NOD is dinsdag..
Ook moet ik super vaak naar de wc voor een nummer 2 
Ik heb nog steeds goede hoop!

Nog even wat.. ik probeer mijn vriend nu al de hele avond uit te leggen dat ik een soort vieze ijzergeur ruik waar ik kotsmisselijk van wordt en hij ruikt het gewoon niet! Het frustreerde me de hele tijd want het is zo’n aparte vieze geur en hij snapt me gewoon niet en toen zei hij opeens: oke je bent echt zwanger. 
Fingers crossed!:)

ashley-xxx
Ik heb mijn vriend echt een paar keer gevraagd of het vlees echt niet stonk. tijdens et koken vond ik het zo stinken ?.maar hii bleef volhouden van niet en dat et aan mij lag

@AapiieJ wat grappig we hebben echt dezelfde symptomen; rond innestelingsperiode steken, verder drukkend gevoel onderin je buik (en rug? Ik wel), rode warme wangen, enorme hongerbui en nu ruiken we dingen die anderen niet ruiken? :)
Wanneer test jij? Want als het bij jou raak is, heb ik stiekem ook goede hoop voor mezelf haha

Gefeliciteerd Joena!
Mijn lichaam dacht deze keer dan ook maar het hele pakket. Een veel langere cyclus dan normaal, een raar begin van de menstruatie. Kotsmisselijk en futloos en dan ook nog maar 2 hele heftige menstruatiedagen. Ik hoop dat ik mijn portie nu weer heb gehad.
Ik zit er vandaag even helemaal doorheen. Vandaag een vriendin gezien die bijna is uitgerekend. Ik vind het nu gewoon zo moeilijk. Ik kan wel janken zo rot voel ik me. 
Met mijn vriend heb ik afgesproken om na mijn menstruatie tot aan de volgende menstruatie om de dag te klussen. Als het dan niet lukt, weet ik het ook niet meer. 
Ik had trouwens nog een vraagje. Ik zag bij het Kruidvat een spermatest. Hiermee kun je testen of het sperma wel goed genoeg is. Iemand ervaring?

Terug
Bovenaan