NOD november 2018

ashley-xxx mijn app geeft donderdag aan. Maar ik heb nog geen stabiele cyclus dus wil in ieder geval tot donderdag wachten.
Wel heel toevallig van die symptomen. Heb echt over de hele.dag bere honger. Rug heb ik niet echt last van maar nog steeds drukkend gevoel helemaal onderin. En vandaag echt wel tig x plassen. 
Het afwachten is wel zwaar hoor . Wil er niet teveel mee bezig zijn maar toch doe je dat. Ga nu eerst maar wat eten want ik rammel ?

Wow ik moet morgen even wat inhalen net lezen zie ik wel. Was geëindigd bij pagina 58 haha.
Maar ben vandaag 6dpo en heb een gek gevoel in mn onderbuik, beetje drukkend en knijpend. Het voelt niet als krampen. Ook heb ik de afgelopen dagen veel witte waterig/creamy afscheiding (sorry, TMI!) dus ik hoop dat t toch een goed teken kan zijn.
Ik ga gewoon uit van niet, dan kan t hopelijk alleen maar meevallen maar oh, wat hoop ik van wel zeg!! Hoe leuk zou het zijn om mijn ouders al te vertellen met kerst!

Alle meiden die positief hebben getest! Gefeliciteerd !?
Wil toch even mijn ei kwijt, hopelijk begrijpen jullie mij een beetje. Mijn beste vriendin is zwanger, ik wist dat ze ook bezig was maar toch komt dit even hard aan. Ik ben echt ontzettend blij voor ze en gun het ze zo onwijs! Maar ik voel me zo kut, ik wil het ook allemaal zo graag! En nu pas besef ik dat: want ze deelt alles met me, wat ik ook graag wil en super leuk vind natuurlijk, maar dat is ook confronterend want zij is nu zwanger en ik ongesteld (liepen tegelijk). De positieve test, het nadenken over alle vervolg stappen. Ik merk aan mezelf dat dit me heel erg onzeker en kwetsbaar maakt, ik probeer het los te laten maar het lukt nu even gewoon niet. I know.. ben nog maar in ronde 4 maar ik ben van mezelf erg snel onzeker en denk eerder negatief dan positief en dit zorgt er nu even voor dat ik alleen maar kan denken wat nou als het nog jaren duurt of nooit gebeurd? Die gedachtes maken me helemaal gek en het los laten lukt niet 1.2.3 ! Wat kan zo’n grote wens je hoofd over uren laten draaien maar daar ben ik waarschijnlijk niet de enige in. de gouden tip is meer dan welkom! ? ik heb besloten om geen ovu testen te gebruiken en m’n app wel bij te houden maar niet overal op te focussen. Ik hoop dat dit niet raar is en het snel over gaat hihi.
Ben natuurlijk ontzettend trots op mijn vriendinnetje. Sorry voor dit lange geklaag. 

FlowerS heel herkenbaar. Dat heb ik dus ook me zussen zijn vrij lang bezig geweest oig me oudste zus, 4 jaar! Andere zus 1.5 jaar! Dus ik dacht ook wie weet duurt het ook zo lang of kan ik niet zwanger worden of heb ik geen cyclus. Nu was het dus bij ons vrij snel raak (ronde 2) maar een mk geworden. En nu heb ik vooral de gedachtes wat als dit de enige kans was en het nu nooit meer lukt og als hrt wel lukt gaat dit dan nog jaren duren. Het is de angst in combinatie met mijn leeftijd en die van me man maar ook die van me stiefdochter. Wil er niet teveel jaren tussen hebben en wil niet pas eind 30 zijn voor ik een kindje heb. Maja daar doe je weinig aan behalve proberen en wachten ?
Omdat me cyclus nog van slag is van de mk ben ik gestopt met alle controles op ovu behalve temp en die was vandaag op CD20 nogsteeds 36.8 dus geen ovu nog gevonden. Wie weet sla ik een maand over en geef ik het maar die minimale 9 weken om tot rust te komen

wat een nare dag gisteren. Een vriendin vertelde gisteren dat ze zwanger is na 2 mk. Ben super blij voor ze maar toen we thuis waren heb ik goed gejankt.. ik zit nog steeds onzeker te wachten of ik ongesteld word of dat ik toch zwanger ben. Heb 2x negatief getest maar zit op dag 47 nu. Gaan morgen de HA bellen. Voel me zo rot. ?

@SaMee, ik hoop echt voor je dat de huisarts wat voor je kan doen. Doe het vandaag lekker rustig aan of ga wat leuks doen. Ik herken je in je verdriet eventjes. Die heb ik dit weekend ook al achter de rug. Tegen mij wordt gezegd dat dag best mag en dat is super fijn om te horen vind ik zelf. Wees vooral lief voor jezelf hoor! Bij mij helpt het om er toch met iemand over te praten.. 
mijn nod was gisteren maar heb nog geen testen in huis. Heb de laatste een dag voor nod in de middag gebruikt (ivm drankjes doen die avond) en die was negatief dus denk dat ik gewoon moet wachten op mijn menstruatie. Ben niet altijd stipt om de zoveel dagen ongesteld. Valt tussen de 26 en 29 dagen in. Vandaag dag 27. Wat denken jullie, wachten tot dinsdag of woensdag of vanmiddag toch een testje doen?

Terug
Bovenaan